  • 1. Data: 2010-06-22 16:05:34
    Temat: "Antipollution a controler" 1.5 Dci - gdzie naprawic?
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Auto smiga bez problemu, komunikat sie pojawia na desce. Ostatnio po
    dluzszej trasie (200km) zgaslo. Wskazywaloby na problem z EGR/FAP.
    Czy ktos moze polecic magika ktory skoryguje to dziadostwo i skory nie
    zedrze (DC i okolice)?Nie wiem gdzie aktualnie sie jedzie z taka
    przypadloscia.
    Pacjent to Renault Modus 1,5 Dci.
    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 2. Data: 2010-06-22 21:19:57
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Pacjent to Renault Modus 1,5 Dci.

    Wszystkie dci firmowe (kilka meganek i clio) serwisujemy tu:

    Auto Wilanów ul.Biedronki 73 Ratajczyk Ryszard. Qservice

    22 842 60 66

    zadzwoń i zapytaj. Powinien coś poradzić. Ceny rozsądne jak na DC

    Pozdr
    Scyzoryk

  • 3. Data: 2010-06-23 12:03:45
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki: news:hvr2h8$2rt$1@mx1.internetia.pl !
    Pewnie kiero jakis, ten Scyzoryk . Tak se patrze i patrze jak nawija
    makaron na uszy:

    > Auto Wilanów ul.Biedronki 73 Ratajczyk Ryszard. Qservice
    >
    > 22 842 60 66
    >
    > zadzwoń i zapytaj. Powinien coś poradzić. Ceny rozsądne jak na DC

    Dzieki Maciek, mam rzut beretem.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec