  • 1. Data: 2013-08-24 08:10:06
    Temat: G.Play, aplikacja do baterii?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    Robi się nam off-topiczna podgrupa "android", ale to nie moja wina ;)

    1. Czy da się jakoś wyłączyć w G.Play to idiotyczne automatyczne
    tłumaczenie na polski, z którego niewiele rozumiem? Ja chcę to, co
    napisał autor po angielsku!

    2. Jaką aplikację (niekoniecznie widget) polecicie do monitorowania
    stanu baterii wraz z historią i zapisem "co było włączone"? Używam GSam
    battery monitor, ale to dziadostwo. Gubi historię po restarcie systemu i
    zanadto ufa systemowemu wskaźnikowi stanu baterii, któren pokazuje głupoty.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-08-24 09:03:21
    Temat: Re: G.Play, aplikacja do baterii?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Robi się nam off-topiczna podgrupa "android", ale to nie moja wina ;)

    Bo ten podział na grupy nie ma sensu. Nawet jeśli wątek rozpoczyna się w
    temacie to może pasować do jeszcze innego a w toku dyskusji może w ogóle
    oryginalny temat zaniknąć.

  • 3. Data: 2013-08-24 10:21:50
    Od: Tomasz <t...@g...pl>

    W dniu 24.08.2013 08:10, sqlwiel pisze:
> [...]
    > zanadto ufa systemowemu wskaźnikowi stanu baterii, któren pokazuje głupoty.

    spróbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeśli
    zadziała (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobór prądu, z czego można
    wyciągać daleko idące wnioski
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-08-24 12:28:13
    Od: Shady Sheik <x...@g...com>

    W dniu 2013-08-24 10:21, Tomasz pisze:
    > ...z czego można wyciągać daleko idące wnioski

    ...oraz konsekwencje i... czasopisma. :]

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-08-24 13:09:01
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 10:21, Tomasz pisze:

    > spróbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeśli
    > zadziała (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobór prądu, z czego można

    Tnx. Na tablecie m723g (a. 4.1.1) nie działa. (Log file not found).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 6. Data: 2013-08-24 14:24:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> wrote in message
> [...]
    > na polski, z którego niewiele rozumiem? Ja chcę to, co napisał autor po

    drugi post

    http://android.stackexchange.com/questions/26809/is-
    there-a-way-to-turn-off-translation-in-google-play

    battery stats plus

  • 7. Data: 2013-08-24 15:35:45
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    Tomasz (t...@g...pl) in

    > spróbuj Current widget. nie jest to coprawda monitoring, ale jeśli
    > zadziała (na sgs2-nie) to pokazuje prawdziwy pobór prądu, z czego można
    > wyciągać daleko idące wnioski

    No właśnie, to od hardwaru zależy, czy ma ten czujnik natężenia czy nie.
    Chciałbym żeby można było to jakoś sprawdzić który telefon ma a który
    nie. Może grupowicze mogą sprawdzić swoje telefony, czy im CurrentWidget
    pokazuje natężenie w amperach. Może to od marki zależy? Samsungi pewnie
    nie mają. A Sony?

    A do tego chciałbym mieć na Androida aplikację taką jak Nokia Energy
    Profiler. W stanie czuwania monitorował cały czas pobór prądu, pokazywał
    na wykresie, średnie itp. Nałożyłem na siebie wykresy poboru prądu i
    kanały UMTS i odkryłem co mi zżera baterię. Wg mnie to był najlepszy
    program na Symbiana. :)

    Jest coś takiego na Androida? Ale po co, jak i tak nie ma czujnika...

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 8. Data: 2013-08-25 06:26:14
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 24 Aug 2013 15:35:45 +0200, Marcin Szumilas wrote:
> [...]
    > Chciałbym żeby można było to jakoś sprawdzić który telefon ma a który
    > nie. Może grupowicze mogą sprawdzić swoje telefony, czy im CurrentWidget

    Battery Monitor Widget moze byc?
    https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.
    bmw&hl=pl

    > Może to od marki zależy? Samsungi pewnie
    > nie mają. A Sony?

    HTC Sensation (+XE), Galaxy Tab 7.7 -- mają, BMW obsluguje

    Huawei U8500 -- nie ma

    > Jest coś takiego na Androida? Ale po co, jak i tak nie ma czujnika...

    Android nie ma?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2013-08-25 08:23:45
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-25 06:26, Michal Tyrala pisze:

    > Battery Monitor Widget moze byc?
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=ccc71.
    bmw&hl=pl

    Nie może. Patrz druga opinia użytkownika.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 10. Data: 2013-08-25 10:14:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Aug 2013 08:10:06 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:
    > 1. Czy da się jakoś wyłączyć w G.Play to idiotyczne automatyczne
    > tłumaczenie na polski, z którego niewiele rozumiem? Ja chcę to, co
    > napisał autor po angielsku!

    Przełącz język w ustawieniach telefonu na angielski. To Cii przestawi
    locale.

    --
    Marek