  • 1. Data: 2012-07-25 17:27:31
    Temat: Zabierają jakis kanał na n-ce?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@w...pl>

    Albo przewidują zmianę regulaminu?
    Chcę rezygnować, ale bez trzymiesięcznego wypowiedzenia, dlatego przydałby
    się pretekst.
    Ktoś podpowie?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-08-21 21:35:36
    Temat: Re: Zabierają jakis kanał na n-ce?
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-25 17:27, Yogi(n) pisze:
    > Albo przewidują zmianę regulaminu?
    > Chcę rezygnować, ale bez trzymiesięcznego wypowiedzenia, dlatego
    > przydałby się pretekst.
    > Ktoś podpowie?

    Nie, nic takiego nie nastąpi. Nawet ta fuzja z Cyfrą+ okazała się być
    tylko na papierze i bez znaczenia dla klienta.

  • 3. Data: 2012-08-22 06:34:34
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-21 21:35, Trybun pisze:
    > Nie, nic takiego nie nastąpi. Nawet ta fuzja z Cyfrą+ okazała się być
    > tylko na papierze i bez znaczenia dla klienta.

    a była jakaś fuzja? bo jakoś nie zauważyłem.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 4. Data: 2012-08-22 15:50:50
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-22 06:34, pawell32 pisze:

    > a była jakaś fuzja? bo jakoś nie zauważyłem.

    To raczej bardziej sprzedaż niż fuzja. No bo to się obeszło w sposób
    niezauważalny dla klienta. O ile mnie pamięć nie myli w marcu, TV N
    sprzedała większościowy pakiet akcji spółce Canal+. Zapowiadano że w
    lipcu Nka definitywnie przestanie nadawać pod swoim logo.

  • 5. Data: 2012-08-23 06:30:12
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-22 15:50, Trybun pisze:
> [...]
    > sprzedała większościowy pakiet akcji spółce Canal+. Zapowiadano że w
    > lipcu Nka definitywnie przestanie nadawać pod swoim logo.

    nie opowiadaj głupot, bo do niczego jak na razie nie doszło,
    a jak doszło to nikt się nie przyznaje.
    c+ francja złożył oferte kupna i ma z tego powstać nowa platforma,
    ale nie ma jeszcze zgody urzędu (nie pamiętam którego).
    taki przekaz poszedł.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 6. Data: 2012-08-24 06:21:22
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > ale nie ma jeszcze zgody urzędu (nie pamiętam którego).

    Pewnie UOKiK...

  • 7. Data: 2012-08-29 15:20:02
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-23 06:30, pawell32 pisze:

> [...]
    > c+ francja złożył oferte kupna i ma z tego powstać nowa platforma,
    > ale nie ma jeszcze zgody urzędu (nie pamiętam którego).

    No tak, z tego co widzę to te dwie firmy podpisały tylko umowę o
    współpracy, cokolwiek by to znaczyło. Dalsze kroki i utworzenie jednej
    platformy planowane jest na drugą połowę 2012 roku.