  • 1. Data: 2012-07-24 13:24:32
    Temat: muj pżyjaciel buda
    Od: " Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Niesamowite, echa wspaniałej imprezy pendzoncej rzaroovki nie mają końca.
    Fakty Waltera wtelewizji TVN nie podały tego, a to już dwa tygodnie !!!,
    przypomniały znowu widzom o wspaniałej organizacji imprezy otfarcia nowego
    forum BudaBuda with IRC. Tym razem o bezpieczeństwie nie morzna powiedzieć
    tip-top.
    BUda przyjacielu RATOOOOY

  • 2. Data: 2012-07-24 21:00:56
    Temat: Re: muj pżyjaciel buda
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    Marcin Rolicki <m...@g...pl> napisał(a):

    Stali użytkownicy grupy widzą, że to nie jest Marcin Rolicki a osoba
    podszywająca się po Marcina Rolickiego. Adres różni się jedną literą. Zamiast
    'n' jest 'm', stąd próba podszywania się i wywołania zamieszania na grupie
    jest naiwna w swojej metodzie. Choć nie wiadomo jeszcze, jacy ludzie stoją za
    tymi działaniami i kto im za to płaci.

  • 3. Data: 2012-07-24 21:11:16
    Od: Bartek Leś <b...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Rolicki napisał:
> [...]
    > jest naiwna w swojej metodzie. Choć nie wiadomo jeszcze, jacy ludzie stoją za

    spadaj i nie wracaj

  • 4. Data: 2012-07-25 08:07:17
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-07-2012 21:00, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > jest naiwna w swojej metodzie. Choć nie wiadomo jeszcze, jacy ludzie stoją za

    moim zdaniej to wlasnie on jest prawdziwym marcinem rolnickim, a ty
    sie podszywasz (i nie wiadomo kto ci za to placi)

  • 5. Data: 2012-07-26 09:48:16
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Stali użytkownicy grupy widzą, że to nie jest Marcin
    > Rolicki a osoba
    > podszywająca się po Marcina Rolickiego.

    A to jakaś różnica jest? Jeden wart drugiego, dwa
    oszołomy...

  • 6. Data: 2012-07-27 19:03:18
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kochany Marcinkó, fspanjale mjeć takego pszyjaciela na internetu, super
    jestem radosny s tego faktu!!!!

    ostatnio sie podmnię zaszywajo opcy i mam migrenęł ztego przewodu, spotkajmy
    sie na czacie skajpowym o 19.07 czzasu polskego