  • 1. Data: 2024-04-03 15:52:24
    Temat: Zabrac zlamanego Malucha, a wypasionego SUV-a w skórze metaliku i pradzie to co innego
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ta dam.
    Czy aby szrek nie przewidywał, że P0 z kawiorową lewicą nie dadzą się wydymać po
    pijaku?

  • 2. Data: 2024-04-03 18:02:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.04.2024 o 15:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ta dam.
    > Czy aby szrek nie przewidywał, że P0 z kawiorową lewicą nie dadzą się
    > wydymać po pijaku?

    Objaśnisz? Bo teraz sam nie wiem co przewidwałem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 3. Data: 2024-04-04 19:49:27
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Wybiórcy P0 się przerazili, że jak plebsowi Yariskę za dwa tanie piwa zabiorą to
    ch..., ale jak wybiórcy P0 Maybacha za Old Malta
    zabiorą to jednak trzeba zmienić prawo na takie, jak oni je rozumieją.
    Żeby było jak było p0 staremu.

    -----

  • 4. Data: 2024-04-04 20:02:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2024 o 19:49, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > zabiorą to ch..., ale jak wybiórcy P0 Maybacha za Old Malta zabiorą to
    > jednak trzeba zmienić prawo na takie, jak oni je rozumieją.

    To chyba nie ja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 5. Data: 2024-04-04 21:34:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A miałeś szansę ;-)

    -----

  • 6. Data: 2024-04-04 21:51:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.04.2024 o 21:34, ąćęłńóśźż pisze:
    > A miałeś szansę ;-)

    Niestety. Nie wyrwałem majbacha w wyborach;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!