  • 1. Data: 2011-05-01 09:58:33
    Temat: Zagięty Bałtyk
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Witam,

    Czy mógłby mi ktoś powiedzieć dlaczego zamiast takiego zdjecia:

    https://picasaweb.google.com/KJSilaSlow/20110501#560
    1501606197407586

    iphone zrobił mi takie:

    https://picasaweb.google.com/KJSilaSlow/20110501#560
    1501477725587010

    I czy teraz będę sławny?
    :-)

    KJ

  • 2. Data: 2011-05-01 15:27:48
    Temat: Re: Zagięty Bałtyk
    Od: StaM <r...@g...com>

    On 1 Maj, 11:58, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Witam,

    > I czy teraz będę sławny?
    > KJ

    Tak, bo kupiles iphona z wizjerem od drzwi frontowych zamiast
    obiektywu;)
    StaM

  • 3. Data: 2011-05-01 15:31:55
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-01 17:27, StaM pisze:

    > Tak, bo kupiles iphona z wizjerem od drzwi frontowych zamiast
    > obiektywu;)

    ej, no chyba nie.

    Po raz pierwszy na kilkaset zdjęć iphon zrobił takie coś.

    I chcialbym wiedziec czemu.

    KJ

  • 4. Data: 2011-05-01 15:42:17
    Od: StaM <r...@g...com>

    On 1 Maj, 17:31, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Po raz pierwszy na kilkaset zdjęć iphon zrobił takie coś.
    >
    > I chcialbym wiedziec czemu.
    >
    > KJ

    Moze masz w nim Fish-eye opcje, i nacisnales w to miejsce.
    StaM

  • 5. Data: 2011-05-01 16:25:11
    Od: Econail Mikolaj Pawelczyk <e...@g...com>

    On 1 Maj, 17:42, StaM <r...@g...com> wrote:
> [...]

    I właśnie jesteś już na ścieżce do sławy Tylko nie daj się uwieść
    blichtrowi i pozorom
    Może potrzebujesz menago Mogę nim zostać
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-05-01 17:08:09
    Od: StaM <r...@g...com>

    On 1 Maj, 18:25, Econail Mikolaj Pawelczyk <e...@g...com>
    wrote:

    >  I właśnie jesteś już na ścieżce do sławy

    > Może potrzebujesz menago Mogę nim zostać
    > Pozdrawiam

    EEeee tam, wez sobie Tymochowicza. On juz wylansowal
    w drodze do slawy Leppera, Palikota, Wisniewskiego, no
    i wspanialego detektywa Rutkowskiego.
    StaM

  • 7. Data: 2011-05-01 17:09:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-05-01 17:31, KJ Siła Słów pisze:

    > ej, no chyba nie.
    >
    > Po raz pierwszy na kilkaset zdjęć iphon zrobił takie coś.
    >
    > I chcialbym wiedziec czemu.

    Zasłoniłeś palcem i dlatego takie zdjęcie wyszło.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-05-01 17:15:11
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze KJ Siła Słów:

    > Po raz pierwszy na kilkaset zdjęć iphon zrobił takie coś.
    >
    > I chcialbym wiedziec czemu.

    Poczytaj o rolling shutter.

  • 9. Data: 2011-05-01 17:25:05
    Od: StaM <r...@g...com>

    On 1 Maj, 19:15, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze KJ Siła Słów:

    > Poczytaj o rolling shutter.

    > Mateusz Ludwin
    ...chyba mocno krecil tym ipodem.
    StaM

  • 10. Data: 2011-05-01 17:41:57
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze StaM:

    > ...chyba mocno krecil tym ipodem.

    gejFon akurat słynie z BARDZO wyraźnego efektu RS:

    http://lofihistyle.com/lo-fi/iphone-rolling-shutter-
    creative/