  • 11. Data: 2015-12-28 09:59:17
    Temat: Re: Zagwozdka z trakcją
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 Dec 2015 00:45:20 +0100, Irek.N. napisał(a):
    > błędy obrotu koła, a tak się nie dzieje. Tylko skręt w lewo.

    Prawdopodobnie kabel przelamany, na wprost jeszcze kontaktuje, ale
    przy skrecie przestaje.
    I nie upieralbym sie ze w prawym kole.

    A moze i inne czujniki.

    J.

  • 12. Data: 2015-12-28 14:28:27
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Nie wytrzymałem, poprosiłem o szybką diagnozę.
    Zrobiliśmy z 3 kółeczka na małym rondzie i pojawił się zanik impulsów z
    czujnika ABS prawego przedniego koła. Na chwilę się pojawił.
    Co ciekawe od 2 dni wozidło sporadycznie odcinało silnik, jak by się
    chciało naprawić. Ewidentnie coś jest na granicy zadziałania/usterki.
    Stawiam na kabelek czujnika.

    Irek.N.