  • 1. Data: 2011-10-25 22:18:59
    Temat: Zakonczenie... toru?
    Od: marider <2...@g...pl>

    http://www.scigacz.pl/Tor,Lublin,na,sprzedaz,sa,chet
    ni,16901.html

    Polska, prawda? Zniszczyc, zadeptac i jeszcze wziac kase...

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 2. Data: 2011-10-26 04:58:43
    Temat: Re: Zakonczenie... toru?
    Od: Songoku <"songoku_xxx(Songoku)"@wp.pl>

    W dniu 2011-10-26 00:18, marider pisze:
    > http://www.scigacz.pl/Tor,Lublin,na,sprzedaz,sa,chet
    ni,16901.html

    > Polska, prawda? Zniszczyc, zadeptac i jeszcze wziac kase...
    >
    > Pzdr

    Tak też czytałem, podobno będzie można jeździc do końca 2012... zobaczymy...

    Polska w rzeczy samej...

    --
    _______
    Songoku

  • 3. Data: 2011-10-26 05:51:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 00:18, marider pisze:
    > http://www.scigacz.pl/Tor,Lublin,na,sprzedaz,sa,chet
    ni,16901.html

    > Polska, prawda? Zniszczyc, zadeptac i jeszcze wziac kase...

    kupse ten tor, bedziesz mial ameryke.

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 4. Data: 2011-10-26 07:19:10
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > kupse ten tor, bedziesz mial ameryke.

    Drogi bez babc? Bezsensu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 5. Data: 2011-10-26 08:03:11
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    > Drogi bez babc? Bezsensu.

    Chlopie, od tej rteci to Ci sie oczy popsuly bo nie widzisz calej gamy
    mozliwosci!
    Wystarczy na srodku wybudowac sanktuarium i masz:
    1. ciagly i nieograniczony doplyw babc
    2. babcie protestujace bezposrednio na asfalcie (nie trzeba enduraka
    zeby je gonic po trawnikach!).
    3. spore przychody z pamiatek
    4. duze przychody z zywnosci (gastronomie jakas trzeba tylko otworzyc).
    5. bardzo duze dochody z agencji ubezpieczeniowej (wpuscic agentow w
    tlum zeby sie babcie ubezpieczaly - prowizje male ale plynace szeroka
    rzeka).

    itd itp.

    pozdr
    wolno rynkowy newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 6. Data: 2011-10-26 08:08:51
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > 1. ciagly i nieograniczony doplyw babc
    > 2. babcie protestujace bezposrednio na asfalcie (nie trzeba enduraka zeby

    Do tego, wystarczy zgłosić się do miejscowego oddziału ZUS, który chętnie
    zasponsoruje dowóz babć do tego sanktuarium.

    --
    Yogi(n)

  • 7. Data: 2011-10-26 08:53:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > mozliwosci!
    > Wystarczy na srodku wybudowac sanktuarium i masz:

    Chlopie po co Ci sanktuarium, jak 100 metrow dalej jest kosciolek?
    Wystarczy poprowadzic na skoske droge do kosciolka i np. przy wyjsciu z
    winkla bedzie szla babcia. Mozna wtedy cwiczyc uniki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2011-10-26 09:17:14
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-10-26 10:53, AZ pisze:

    > Chlopie po co Ci sanktuarium, jak 100 metrow dalej jest kosciolek?

    "Dotacje" mowi Ci to cos?
    "Pielgrzymki" A to?
    "transmisje tiwi" to moze to ?

    > Wystarczy poprowadzic na skoske droge do kosciolka i np. przy wyjsciu z
    > winkla bedzie szla babcia. Mozna wtedy cwiczyc uniki.

    Jak Ty nic nie kumasz. Nie u uniki tu chodzi!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 9. Data: 2011-10-26 09:18:48
    Od: Norbi <n...@o...pl>

> [...]

    > Wystarczy poprowadzic na skoske droge do kosciolka i np. przy wyjsciu z
    > winkla bedzie szla babcia. Mozna wtedy cwiczyc uniki.

    Sztandard...
    Sprawa jest powazna a Wy o Babci Marynie...

    Pocieszam sie ze w Pozen tez jest wojna o glosnosc i pewnie za niedlugo
    zaoraja kolejny tor a dzialacze beda sie cieszyc. Ja i tak mam tyle samo
    praktycznie na Slovakaring* wiec mnie wsiorawno. Ciekawe co na to
    Poznaniacy ktorzy mieli 10 minut drogi na tor...

    Moze wtedy ktos otworzy oczy co naprawde na gorze robia
    "bo PZM jest od nadzowania a nie od budowania..."

    Norbi
    BLACK XX'03

    * trudno porownywac Poznan do Slovaka :)

  • 10. Data: 2011-10-26 09:21:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-26, Norbi <n...@o...pl> wrote:

    > Sztandard...
    > Sprawa jest powazna a Wy o Babci Marynie...

    Powazna ale widac, ze motocyklisci maja tu najmniej do gadania a cel
    wladz zostanie osiagniety tak czy siak wiec mozna sie tylko posmiac...

    --
    Artur
    ZZR 1200