  • 1. Data: 2016-05-30 18:06:33
    Temat: Zakup Motocrossa do 10000 zl
    Od: SmyQ <tola005@_NOSPAM_o2.pl>

    Witam, odrazu chcial bym przeprosic za ortografie nie uczylem sie nigdy
    pisac po polsku bo mieszkam w zagranicy.

    Na dobry początek się , nazywam się Kevin mam 17 lat mam 183 cm wzrostu i
    waże 82 kilo.
    Szukam obecnie Motocrossa na ktorym bede jechal po torze i po lasach i
    roznych innych terenach.
    Napewno sie dziwicie czemu Motocrossa jak po lasach i innych terenach
    dlatego ze z wiekszosz czasu chce spedzic na nauke na torze.
    Moj fundusz to 10 000 tys zl + 3 tys na jakies tuning.
    Niestety nie wiem co wybrac.
    Umiejetnosci jazdy na motocyklach, jezdzilem na wielu typu motarach.
    Na remonty bede mial okolo 3 tys w roku.

    Jesli byly by wam jesze jakies informacje poczebne to prosze pytac
    odpowiem jak najszybciej.
    Dzieki za odpowiedzi .

  • 2. Data: 2016-06-02 19:02:58
    Temat: Re: Zakup Motocrossa do 10000 zl
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "SmyQ" <tola005@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > Na remonty bede mial okolo 3 tys w roku.
    > Jesli byly by wam jesze jakies informacje poczebne to prosze pytac

    Sikacz to forum zagraniczne. Tu wszyscy mieszkają w zagranicy...

    --
    Grzybol