  • 1. Data: 2011-07-14 08:05:28
    Temat: Zalewa od strony kierowcy Komputer
    Od: "Kris_Poland" <s...@w...pl>

    kiedyś uszczelniłem wszystkie przewody taśma wulkanizacyjna samo izolującą się dość
    solidnie
    i sadziłem ze problem sie rozwiąże, ale gdzie tam.... dziś podczas dużej ulewy jakieś
    sympatyczne auto
    pocisnęło moja stronę dość dużą ilość wody, która spływając wpadła do komory
    odpływowej
    pod szybą gdzie znajduję się komputer

    po kilku sekundach auto zgasło brak zapłonu, elektryka działa światła rozrusznik itp
    wszelkie kable pod podszybiem jak i złączki tez uszczelniłem taśmami izolacyjnymi
    wiec podejrzewam głownie komputer

    komorę silnika chronię płytą od spodu wiec jest w miarę szczelnie
    poniosłem już dość spore nakłady czasowe w garażu i finansowe
    jeżdżenie na warsztaty od 1 do 2 to starta kolejnych stówek
    bo nikomu się nie chce grzebać, a niektórzy biorą za czas pracy

    obstawiam komputer, kiedyś pstrykałem woda z zraszaczem na cewkę i przewody WN
    i nic sie nie działo, nie mam pojęcia gdzie szukać? jeśli to komputer to jak
    uszczelnić to???
    juz naprawdę nie mam pomysłu a każde zalanie to pit stop od 4 do 12h az sie wysuszy

    seat ibiza rok 2000 silnik 1.6 alm 8v

  • 2. Data: 2011-07-14 13:27:04
    Temat: Re: Zalewa od strony kierowcy Komputer
    Od: "PaweL" <l...@i...pl>

    Przede wszystkim trzeba zadbać o właściwy odpływ/wentylację. Wilgoć zawsze
    się dostanie, komputer musi oddychać.