  • 1. Data: 2011-07-14 10:14:29
    Temat: włamanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: "Zydor" <w...@g...pl>

    no szok, a ja myślałem że to dłużej trwa,
    czym on to zrobił ?
    http://www.youtube.com/watch?v=GYmg9yESQOE#t=3m2s

  • 2. Data: 2011-07-14 10:25:19
    Temat: Re: włamanie do auta w 2 sekundy ???
    Od: a...@...a.z.e.t.a.pl

    Zydor wrote:

    > no szok, a ja myślałem że to dłużej trwa,
    > czym on to zrobił ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=GYmg9yESQOE#t=3m2s

    allegro.pl i wpisz "młotek do szyb"

    Swoją drogą ciekawe jak to działa na laminowane podwójne boczne szyby np. w
    citroenach, wie ktoś? Zwykłym młotkiem ciężko rozwalanie idzie (ktoś na
    forum cytryny wrzucał fotki po takiej akcji - złodziej się nie przebił
    dośrodka, a parę pajączków zrobił).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2011-07-14 10:25:36
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > czym on to zrobił ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=GYmg9yESQOE#t=3m2s

    Strzelam - śrubokrętem...
    WOJO

  • 4. Data: 2011-07-14 10:37:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-07-2011 10:14, Zydor pisze:
    > no szok, a ja myślałem że to dłużej trwa,
    > czym on to zrobił ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=GYmg9yESQOE#t=3m2s

    Wygląda jak śrubokręt :)
    Gościa dupa swędzi, za kratkami mu podrapią ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 5. Data: 2011-07-14 11:02:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zydor" napisał w wiadomości
    >no szok, a ja myślałem że to dłużej trwa,
    >czym on to zrobił ?
    >http://www.youtube.com/watch?v=GYmg9yESQOE#t=3m2s

    Srubokretem ?

    Nigdy szyby nie zbiles ? Strasznie sie mazgail, normalnie to byle
    kamien w reke i szyba pryska w ulamku sekundy.

    ALe moze jego metoda znacznie cichsza.

    J.

  • 6. Data: 2011-07-14 11:36:24
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > czym on to zrobił ?

    W AŚ byl kiedys test na "latwosc" otwierania samochodów przy pomocy
    narzędzi innych niż oryginalny klucz.
    Kamienie i młotki tez były zabronione :-)
    Tak czy inaczej były samochody które przy pomocy preta, blaszki czy czego
    tam jeszcze otwierały się szybciej niż kluczem :-)
    Daaaaaaawno to bylo i nie pamiętam kto byl niechlubnym liderem. Jakies
    daewoo pewnie.

  • 7. Data: 2011-07-14 11:38:44
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-14 10:14, Zydor pisze:
    > no szok, a ja myślałem że to dłużej trwa,
    > czym on to zrobił ?
    > http://www.youtube.com/watch?v=GYmg9yESQOE#t=3m2s

    no i potwierdza, że zostawianie czegokolwiek wartościowego na
    siedzeniach i bagażniku jest idiotyzmem :)

  • 8. Data: 2011-07-14 12:22:48
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > no i potwierdza, że zostawianie czegokolwiek wartościowego na
    > siedzeniach i bagażniku jest idiotyzmem :)

    Owszem, jesli sie mieszka w dzikim kraju nalezy przyjac prawo dzungli.
    Polecam przy kazdym wyjsciu z samochodu (do banku, lekarza, czy
    biedronki) targac ze soba wszystko, lacznie z kolem zapasowym, a paliwo
    spuszczac do banki i trzymac przy dupie.

  • 9. Data: 2011-07-14 12:46:49
    Od: "MW" <M...@z...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > tam jeszcze otwierały się szybciej niż kluczem :-)
    > Daaaaaaawno to bylo i nie pamiętam kto byl niechlubnym liderem. Jakies

    Corolla trzymała się 6 sekund, matiz 2 sek. a golf chyba 9 albo 11
    (pamiętam, bo wtedy takie mieliśmy w rodzinie). Test robili w 2002 albo 2003
    roku.

    --
    MW

  • 10. Data: 2011-07-14 12:55:43
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-07-14 12:22, G Nowak pisze:

    > Owszem, jesli sie mieszka w dzikim kraju nalezy przyjac prawo dzungli.

    a który nie jest dziki i gdzie nie ma przestępców?

    > Polecam przy kazdym wyjsciu z samochodu (do banku, lekarza, czy
    > biedronki) targac ze soba wszystko, lacznie z kolem zapasowym, a paliwo
    > spuszczac do banki i trzymac przy dupie.

    trochę cię poniosło... wystarczy nie zostawiać laptopów, nawigacji,
    radia lub panelu w aucie i tyle, bo takie rzeczy są obiektem
    kradzieży... Wszystko na ten temat.