  • 11. Data: 2018-08-22 09:14:07
    Temat: Re: Zamek kodowy
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości
    news:5b7bd02e$0$679$65785112@news.neostrada.pl...

    > Moja odpowiedź będzie nie-elektroniczna:
    > Sporo na Allegro kupuję, i nieraz zdarzyło się, że opis wprowadził mnie
    > w błąd, i zakup nie odpowiadał moim oczekiwaniom. Ani razu nie było
    > problemów z przyjęciem zwrotu przez sprzedającego, acz na kasę musiałem
    > czekać czasem i 6 tygodni. Sprowadź, przetestuj, i jeśli to nie jest
    > tran (który, jak wiadomo, "tygrysy lubią najbardziej"), to zwrócisz.

    pod warunkiem, że nie chce kupić na fakturę

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2018-08-22 10:01:48
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-22 o 09:14, tck pisze:

    > Użytkownik "JaNus" <bez@adresu> napisał w wiadomości

    > pod warunkiem, że nie chce kupić na fakturę

    Przecież można później zażądać faktury VAT do paragonu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2018-08-22 11:02:31
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-08-21 o 23:21, JaNus pisze:

    > Ano właśnie. Powinien negocjować otwarcie z procesorem wykonawczym
    > umieszczonym *wewnątrz* obszaru chronionego. "Negocjować", oczywiście
    > zaszyfrowanymi metodami.

    OIDP jest to wymagane dopiero w grade 3 (choć chyba alternatywą jest
    mechaniczne zabezpieczenie kabla).
    Poniżej może lecieć Wiegandem.
    P.G.

  • 14. Data: 2018-08-22 11:04:51
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Ale to jest zamek za 30-50zł. Czego się spodziewacie? To tak jakby
    > krytykować chęć zakupu skobla. Wszystko zależy do czego to.

    Ta dyskusja została przecież poprzedzona przez:
    "Ale z innej beczki - na ile ważne jest to do czego chcesz tym chronić
    dostęp?"
    P.G.

  • 15. Data: 2018-08-22 11:07:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2018-08-22 10:01, Adam wrote:
    (ciap)

    > Przecież można później zażądać faktury VAT do paragonu.

    Już widzę jak od typowego allegrowego sprzedawcy dostajesz fakturę po
    zakończeniu transakcji i wystawieniu paragonu.

    W.

  • 16. Data: 2018-08-23 19:08:18
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-22 o 11:07, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > On 2018-08-22 10:01, Adam wrote:
    > (ciap)

    > Już widzę jak od typowego allegrowego sprzedawcy dostajesz fakturę po
    > zakończeniu transakcji i wystawieniu paragonu.

    Ustawa o podatku od towarów i usług obowiązuje każdego podatnika VAT i
    nie ma znaczenia, czy sprzedaje przez Allegro.
    Wystawienie faktury na podstawie paragonu jest obowiązkiem.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam