  • 1. Data: 2013-04-12 23:16:20
    Temat: Ciekawostka w fotoradarem w roli głównej.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    "Dziesięć mandatów za przekroczenie prędkości samochodem, który
    wyrejestrowano cztery lata temu, dostał kierowca spod Białogardu."

    http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/wystawiali-ma
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2013-04-12 23:17:41
    Temat: Re: Ciekawostka w fotoradarem w roli głównej.
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    I jeszcze:
    http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/result
    ater.aspx?Reg=ZK29448

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2013-04-12 23:25:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 23:16:20 +0200, jerzu napisał(a):
> [...]
    >
    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/wystawiali-ma
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    Maslagowi polecam.

    I oby jakis zagraniczniak z podobnymi numerami czesto jezdzil w jego
    okolicach :-P

    J.

  • 4. Data: 2013-04-12 23:28:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Apr 2013 23:25:11 +0200 osobnik zwany J.F. napisał:

    ndaty-na-samochod-
    ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    > Maslagowi polecam.
    >
    > I oby jakis zagraniczniak z podobnymi numerami czesto jezdzil w jego
    > okolicach :-P

    no przecież urządzenia się nie mylą :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2013-04-12 23:40:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-12, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    > Maslagowi polecam.
    >
    > I oby jakis zagraniczniak z podobnymi numerami czesto jezdzil w jego
    > okolicach :-P

    No jak taki odwazny to niech poda publicznie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2013-04-12 23:54:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

> [...]

    > http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/wystawiali-ma
    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    Wychodzi z tego, że niepokazywanie zdjęcia to mało.
    ITD powinno niepodawać też numeru rejestracyjnego, marki pojazdu i miejsca
    pomiaru.
    Wtedy by się gość nie wymigał i budżet byłby uratowany.

    A tak to taki zobaczy że nie jego samochód, że marka się nie zgadza, a w
    ogóle to on go wyrejestorwał - to są konkretne straty w budżecie państwa i
    budżecie gmin.

    Ale myślę że premier z ministrem finsnaów nie dadzą sobie dmuchać w kaszę i
    szybko wprowadzą odpowiednie zmiany w prawie żeby właściciela karać w
    trybie administracyjnym i najlepiej w ogóle o tym nie powiadamiać. Wtedy
    będzie porządek :-)

  • 7. Data: 2013-04-13 04:02:56
    Temat: Re:Ciekawostka w fotoradarem w roli g?ównej.
    Od: "Rafa? \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    jerzu <t...@i...pl> Wrote in message:
    > "Dziesięć mandatów za przekroczenie prędkości samochodem, który
    > wyrejestrowano cztery lata temu, dostał kierowca spod Białogardu

    Pytanie co bylo we wniosku o ukaranie,bo moze okazac sie, ze
    poswiadczenie nieprawdy; )

    Skrobi? z telefonu.Literówki i b??dy wliczone w cen?.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 8. Data: 2013-04-13 19:10:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-12 23:25, J.F. pisze:

    ndaty-na-samochod-ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    > Maslagowi polecam.

    Nieładnie i do tego nie bardzo wiem czemu do mnie to kierujesz, kiedy
    w artykule napisali: "
    "Mandaty za przekroczenie prędkości chcieli wlepić Mariuszowi Pawlikowi
    funkcjonariusze straże miejskich i gminnych m.in. z Człuchowa, Tucholi,
    Debrzna, a ostatnio z Kęsowa w Kujawsko-Pomorskiem. Wszędzie informują
    Pawlika, że na podstawie przeprowadzonych czynności ustalili, że
    właścicielem pojazdu uwiecznionego na zdjęciu - tu cytat - podczas
    popełniania wykroczenia jest właśnie on. ".

    > I oby jakis zagraniczniak z podobnymi numerami czesto jezdzil w jego
    > okolicach :-P

    Proszę bardzo. Zresztą masz kolejny przykład, że bez problemu dało
    się to wyjaśnić. Dziwne jest tylko jak długo strażnicy dostawali
    informację i samochodzie wyrejestrowanym - zresztą może tak była.
    O analize "ocznej" tablicy nawet nie wspomnę.

  • 9. Data: 2013-04-13 19:10:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-12 23:28, masti pisze:

    > ktory-nie-istnieje-od-czterech-lat

    > no przecież urządzenia się nie mylą :)

    A gdzie tu masz błąd urządzenia?

  • 10. Data: 2013-04-13 19:25:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 19:10:05 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > "Mandaty za przekroczenie prędkości chcieli wlepić Mariuszowi Pawlikowi
    > funkcjonariusze straże miejskich i gminnych m.in. z Człuchowa, Tucholi,

    Pojezdzisz pare razy na rozprawy do sadow, zaplacisz pare mandatow, to
    moze zrozumiesz.

    > Proszę bardzo. Zresztą masz kolejny przykład, że bez problemu dało
    > się to wyjaśnić.

    Podaj numery swojego samochodu.
    Zawsze to sie rzetelniej dyskutuje jak czlowiek zna sprawe dobrze z
    praktyki :-P

    J.