  • 1. Data: 2012-02-06 00:32:53
    Temat: Zamontowałem DRL
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Po długiej walce z montażem dziś po raz pierwszy zasiliłem lampy DRL już
    zamontowane w samochodzie. Są to LED 9x1W na lampę

    Wygląda to tak:
    http://arbiter.pl/galeria/drl.skoda.superb

    Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

  • 2. Data: 2012-02-06 00:51:28
    Temat: Re: Zamontowałem DRL
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Arbiter pisze tak:

    > Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

    Daje radę

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-02-06 00:55:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Arbiter

    > Jak s?dzicie, da rade, czy pociaga wie?tuningiem?

    Wieś.

  • 4. Data: 2012-02-06 02:16:35
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Arbiter wrote:

> [...]
    >
    > Wygląda to tak:
    > http://arbiter.pl/galeria/drl.skoda.superb
    >
    > Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

    A one nie powinny gasnac po wlaczeniu mijania?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2012-02-06 08:39:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Feb 2012 00:32:53 +0100, Arbiter napisał(a):
> [...]
    > Wygląda to tak:
    > http://arbiter.pl/galeria/drl.skoda.superb
    > Jak sądzicie, da radę, czy pociaga wieśtuningiem?

    Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.

    Ale co to - sama listwa ? Bez lampy z numerem homologacji ?

    J.

  • 6. Data: 2012-02-06 10:33:30
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    > Troche pociaga, napisz ilu ci bedzie migac ze bez swiatel jedziesz.
    >
    > Ale co to - sama listwa ? Bez lampy z numerem homologacji ?

    Niestety, to jest zły montaż. Przy włączonych światłach dziennych powinny
    być wygaszone wszystkie inne, z kolei przy włączonym którymkolwiek
    (postojowe, mijania, długie) powinny wyłączone dzienne. Przy takiej
    instalacji świateł możesz mieć zabrany dowód rejestracyjny.

  • 7. Data: 2012-02-06 10:37:33
    Temat: Re: Zamontowa3em DRL
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Arbiter

    > Wieś.
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    Znalazł się arbiter elegancji i mentor. Jeden wyraz i widać "inteligenta".

  • 8. Data: 2012-02-06 11:07:56
    Od: to <t...@i...pl>

    begin TM

    > Znalaz? sie arbiter elegancji i mentor. Jeden wyraz i widaae
    > "inteligenta".

    A treść pytania widziałeś czy przeczytanie więcej niż jednego wyrazu Cię
    przerosło?

    PS. Naucz się konfigurować swojego Outlooka, bo śmiecisz krzakami.

  • 9. Data: 2012-02-06 13:24:34
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Nie skorzystam z tej "rady". Primo: powtarzasz się, secundo: jak papuga.
    Lubię krzaki :-). Może sam coś wymyślisz, nie wykorzystuj Ernesta przy
    własnej niemocy intelektualnej.
    Pod wiadomością też nie napiszę :-). ETO bywalcu grup dyskusyjnych i
    komunikatorów. Pisz waść na Berdyczów.

  • 10. Data: 2012-02-06 13:47:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-02-06 13:24, TM pisze:
> [...]
    > własnej niemocy intelektualnej.
    > Pod wiadomością też nie napiszę :-). ETO bywalcu grup dyskusyjnych i

    Jeżeli się nie nauczysz pisać na newsy to nie pisz wcale i tak nikt tego
    nie będzie czytał.

    A.