  • 1. Data: 2009-11-05 12:29:23
    Temat: Zaprogramowanie 16F876a
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Witam,
    muszę zaprogramować JEDNĄ sztukę 16F876A. I więcej już (przynajmniej w
    najbliższym czasie) nie będę. Ma ktoś schemat najprostszego programatora na
    RS232 lub LPT? Nic bardziej skomplikowanego od JDM nie chce mi się budować.
    Może coś prostszego? Gdzieś w sieci widziałem coś na jednym tranzystorze i
    diodzie 5V1, ale teraz nie mogę znaleźć.
    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2009-11-05 12:47:39
    Temat: Re: Zaprogramowanie 16F876a
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    Andrzej <d...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Może coś prostszego? Gdzieś w sieci widziałem coś na jednym tranzystorze i
    > diodzie 5V1, ale teraz nie mogę znaleźć.

    Nota aplikacyjna Microchip AN598(?) zawiera projekt programatora do PICow po
    LPT. Zrobiłem, oprogramowałem, korzystałem, działało bez pudła.

  • 3. Data: 2009-11-05 21:18:42
    Od: Obserwator <m...@t...o2.pl.invalid>

    Andrzej pisze:
> [...]
    > Może coś prostszego? Gdzieś w sieci widziałem coś na jednym tranzystorze i
    > diodzie 5V1, ale teraz nie mogę znaleźć.

    W Łodzi mógłbym zaprogramować ICD2.

    --
    Miłego dnia!
    ------------

  • 4. Data: 2009-11-05 21:44:53
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Andrzej pisze:

    > muszę zaprogramować JEDNĄ sztukę 16F876A. I więcej już (przynajmniej w
    > najbliższym czasie) nie będę.

    Napisz skąd jesteś - może ktoś niedaleko ma programator i wolną chwilę?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2009-11-06 12:29:20
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    > Napisz skąd jesteś - może ktoś niedaleko ma programator i wolną chwilę?

    Z Warszawy. Z tego, co wczoraj wyczytałem to wystarczy programator JDM do
    16F84 (plus przejściówka),
    a schemat jest prosty (tranzystor, dioda Zenera i 2 oporniki + sprawny
    RS232). Spróbuję więc najpierw sam.
    Pytałem na grupie, bo znajdowałem schematy zbyt skomplikowane, aby waro było
    je klecić dla jednego
    programowania, a pamiętam, że ktoś się chwalił, że jeszcze uprościł tego
    JDMa.
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2009-12-14 20:21:00
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > przejściówka),
    > a schemat jest prosty (tranzystor, dioda Zenera i 2 oporniki + sprawny

    Wczoraj zaprogramowałem od pierwszego razu za pomocą tego programatora JDM.
    Wystarczy przekrosować 5 drutów.
    Jak ktoś ma RS-232 dający 12V, to bez problemu działa.