  • 1. Data: 2023-01-14 19:37:28
    Temat: Zarabianie przewodu wstazkowego
    Od: K <...@w...pl>

    Witam,
    Czy ktos sie orientuje gdzie w Trojmiescie mozna zarobic taki przewod
    wstazkowy jak na zdjeciu?
    https://ibb.co/JmmDvdK
    Czy to w ogole poprawna nazwa? W sklepie w ktorym sprzedaja na metry ani
    nie wiedza kto by cos takiego mogl zarobic ani sami tego nie robia.

  • 2. Data: 2023-01-14 20:04:00
    Temat: Re: Zarabianie przewodu wstazkowego
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 14/01/2023 19:37, K wrote:
    > Czy ktos sie orientuje gdzie w Trojmiescie mozna zarobic taki przewod
    > wstazkowy jak na zdjeciu?

    Do tego sa gniazda.

    https://www.google.com/search?q=gniazdo+FPC+FFC

  • 3. Data: 2023-01-14 21:42:25
    Od: EdiM <e...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2023 o 19:37, K pisze:
> [...]
    > Czy to w ogole poprawna nazwa? W sklepie w ktorym sprzedaja na metry ani
    > nie wiedza kto by cos takiego mogl zarobic ani sami tego nie robia.

    To są taśmy FFC. Raczej robione pod konkretny wymiar.
    https://www.tme.eu/pl/katalog/tasmy-ffc-fpc_113269/

  • 4. Data: 2023-01-14 22:13:36
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 14 stycznia 2023 o 19:37:30 UTC+1 K napisał(a):
> [...]
    > Czy to w ogole poprawna nazwa? W sklepie w ktorym sprzedaja na metry ani
    > nie wiedza kto by cos takiego mogl zarobic ani sami tego nie robia.

    Ale co chcesz "zarobić"? Wtyczkę?
    Te taśmy wkłada się do gniazd ZIF.

    I niby jak "na metry"?
    Przecież tylko końcówki są bez izolacji.
    Zdejmują izolacje na miejscu jak utną?

  • 5. Data: 2023-01-14 22:49:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 14 stycznia 2023 o 22:13:38 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Ale co chcesz "zarobić"? Wtyczkę?
    > Te taśmy wkłada się do gniazd ZIF.
    >
    > I niby jak "na metry"?
    > Przecież tylko końcówki są bez izolacji.
    > Zdejmują izolacje na miejscu jak utną?
    Raczej każdy sam musi sobie zdjąć izolacje.

  • 6. Data: 2023-01-15 10:17:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 14 stycznia 2023 o 22:49:25 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

    > Raczej każdy sam musi sobie zdjąć izolacje.

    Czy to żart (pytam, bo nie ma emotki), czy jest do tego narzędzie?
    Bo raczej nożem czy bocznymi nie pójdzie.

    Spotkałem się tylko z dwiema wersjami:
    - kabelek danej długości w zestawie (wyświetlacze DWIN)
    - zamów na wymiar (100+, a pojedyncze to jak masz farta bedą kosztować tyle co 20 w
    hurcie albo w ogóle daj pan spokój)

  • 7. Data: 2023-01-15 17:21:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 10:17:14 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    > - kabelek danej długości w zestawie (wyświetlacze DWIN)
    > - zamów na wymiar (100+, a pojedyncze to jak masz farta bedą kosztować tyle co 20 w
    Jak nie ma narzedzia do zdejmowania izolacji to znaczy że siła woli ktoś się nauczył
    robić. Sądzisz że fabryka robi takie przewody od razu w zamówionych długościach czy
    też robią krążki po 5 kilometrów żeby każdy kto potrzebuje zrobił sobie jakie mu
    potrzebne? To że nie znalazłeś na allegro narzędzia nie znaczy że go nie ma. A
    oglądając gotowe przewody widać ze takie narzędzie jest. Bystry by zauważył że może
    być popyt na przewody w potrzebnych długościach i by zaprojektował narzędzie i
    usługowo robił przewody. Widziałeś kiedyś hebel? To coś takiego
    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /4/45/Blokschaaf_hout.jpg/1200px-Blokschaaf_hout.jpg
    Można ustawić grubość wióra jaki chce się ściąć.

  • 8. Data: 2023-01-15 20:16:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 15 stycznia 2023 o 17:21:43 UTC+1 4...@g...com napisał(a):

> [...]
    /4/45/Blokschaaf_hout.jpg/1200px-Blokschaaf_hout.jpg
    > Można ustawić grubość wióra jaki chce się ściąć.

    A co z tymi końcówkami wzmacnianymi na niebiesko (po drugiej stronie niż odizolowane
    przewody)?
    Też heblem nakładasz?
    Dokładnie sądzę, że fabryka robi takie przewody od razu w zamówionych długościach.
    Do serii produkcyjnych, a nie dla amatorów.

  • 9. Data: 2023-01-16 05:14:47
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=4M7sBleSDyw

  • 10. Data: 2023-01-16 10:13:55
    Od: K <...@l...com>

    On 14/01/2023 19:04, heby wrote:

    > Do tego sa gniazda.
    >
    > https://www.google.com/search?q=gniazdo+FPC+FFC

    Nie nie o to chodzi, gniazdo jest w urzadzeniu (ploter). Oryginalna
    tasma sie przerwala, a oryginal kosztuje kilkaset euro (lol). Skoro
    mozna kupic na metry w sklepie z elektronika to szukam kogos lub czegos
    do zarobienia konca jak na zdjeciu.