  • 31. Data: 2018-07-24 19:35:07
    Temat: Re: Zatankowałem , nie mam jak zapłacić.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> wrote in message
    news:5b52e551$0$602$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wystarczy te parę zł trzymać w schowku w aucie na wypadek
    > nieprzewidzianych sytuacji.

    Nie każdego stać na "zamrożenie" 500+ w gotówce na ten jeden cel :-)

  • 32. Data: 2018-07-24 22:44:25
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Pszemol,
    Zakupow tez nigdy nie robiles? Daja takie limity zblizeniowe, ze nigdy nie musiales
    autoryzowac transakcji i jestes nieswiadomy tego wymogu? Nie wierze.

  • 33. Data: 2018-07-25 05:06:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Pszemol,
    > Zakupow tez nigdy nie robiles?
    > Daja takie limity zblizeniowe, ze nigdy nie musiales
    > autoryzowac transakcji i jestes nieswiadomy tego wymogu? Nie wierze.

    No co Ty, u nas podpisujemy wciąż świstki papieru...
    jesteśmy 20 lat za Afryką. Jaja sobie robię. A swoją drogą:
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=87
    1360099736305&id=100005869691340

  • 34. Data: 2018-07-25 06:28:19
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Pszemol,
    A nie jestescie do tylu?
    https://www.creditcards.com/credit-card-news/contact
    less-tap-and-go-cards-us-market.php

    Sam sie dziwisz do czego PIN przy karcie zblizeniowej a chyba kazdy kto taka karte ma
    wie do czego sluzy PIN. Z tego co widze w internecie limity tez macie normalne, nie
    ma opcji zebys nigdy nie spotkal sie wymogiem autoryzacji. Chyba, ze faktycznie
    podpisujesz papierki jak reszta swiata 10 lat temu.
    https://www.westpac.com.au/personal-banking/credit-c
    ards/explore/visa-contactless-payments-data/

  • 35. Data: 2018-07-25 11:44:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie każdego stać na "zamrożenie" 500+ w gotówce na ten jeden cel :-)

    To pewnie i na samochod go nie stac.

    J.

  • 36. Data: 2018-07-25 11:48:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    >A co się porobiło u Was z ApplePay

    Apple nas olalo :-)

    Ok, od niedawna, i ponoc zyskalo duzo klientow.
    Ale jeszcze trzeba miec g* telefon :)

    Wiec u nas mowilo sie Google Pay :-)

    Tak swoja droga - GP/AP zadziała, jak karta jest zablokowana ?

    >czy NFC payments?

    Karta lepsza, bo sie nie rozladowuje :-)

    J.

  • 37. Data: 2018-07-25 11:49:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Rozumiem, wciąż jednak nie wiem po co PIN, skoro mogłoby bez niego?

    Zeby zlodziej nie mogl narobic ci szkody.

    >Zwłaszcza dla małych kwot...

    No i dla malych kwot nie trzeba ... a potem sie robi problem kto za to
    zaplaci ...

    J.

  • 38. Data: 2018-07-25 11:51:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Zbliżeniówki też o PIN pytają? W sklepie? Nie gadaj...
    >Bo w bankomacie to rozumiem, ale w sklepie? na stacji benzynowej?

    Powyzej ~50 zl pytaja, wiec na stacji pytaja.
    Bo w sklepie, to moze byc ponizej i wtedy nie spyta ... choc czasem im
    sie zdarza.

    J.

  • 39. Data: 2018-07-25 11:55:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    -it/

    >U nas się to nazywa blik. W niektórych bankomatach działają również
    >czytniki NFC i można też telefonem pobrać gotówkę, np. przez Android
    >Pay. Ale tak to też na stacji można zapłacić. Blikiem na wielu
    >również.

    Tylko jeszcze trzeba sobie ustawic odpowiedni limit, bo domyslnie sa
    dosc male.

    No zainstalowac aplikacje, miec naladowany telefon, podlaczenie do
    internetu ..

    J.

  • 40. Data: 2018-07-25 11:59:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iguan_007" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Ja tam nie mam drugiej karty :)

    No to trzeba wozic gotowke.
    Zreszta przy wielu kartach tez IMO trzeba.

    Tylko uwazaj, zebys nie skonczyl jak na Neste

    https://www.youtube.com/watch?v=H-VZZaL8DpU

    J.