  • 1. Data: 2018-07-19 15:20:11
    Temat: Zatankowałem , nie mam jak zapłacić.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pojechałem dzisiaj na stacje zatankować
    A że po drodze jest bankomat a ja lubie gotówkę to się zatrzymałem
    Chcę wyciągnąć gotówke a tu KURWA zonk.
    Zły PIN.

    Nie ma takiej opcji żeby PIN był zły.
    Tylko imię i nazwisko lepiej pamietam.

    Poleciałem do banku i pani pomogła "naprawić" problem.

    Pytanie
    Co by się stało gdybym zatankował i poszedł do kasy.

  • 2. Data: 2018-07-19 15:50:43
    Temat: Re: Zatankowałem , nie mam jak zapłacić.
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Pytanie
    > Co by się stało gdybym zatankował i poszedł do kasy.

    Faktura przelewowa po spisaniu danych z dowodu osobistego, poczekanie na
    stacji aż ktoś przywiezie gotówkę. Na swojej lokalnej stacji, gdzie
    zawsze tankuje jak okazało się, że portfel zostawiłem w domu - po prostu
    po niego pojechałem. Ale na obcej po prostu trzeba się zapytać co w
    takiej sytuacji i postąpić zgodnie z instrukcją sprzedawcy.

    Cytat z forum pclab:
    "Ja akurat jestem kierownikiem na stacji (orlen). Jeśli zdarzy się wam
    coś takiego, to bez problemu pracownik stacji wystawia wam dokument RW
    kradzież/ucieczka, bierze wasze dane i nr rejestracyjny auta. Macie czas
    do 24:00 aby wrócić z kasą bądź kartą płatniczą. Jeśli nie zdążycie
    ucieczka jest zgłaszana na policje. Raczej nikt z moich pracowników nie
    bawi się w zostawianie fantów, ponieważ jeśli coś im zostawicie w zastaw
    to automatycznie biorą to na siebie i w ostateczności płacą za
    skradzione paliwo. Jeśli zrobi tak jak napisałem to jedyna niedogodność
    to tłumaczenie panu z policji co się stało, WARTA pokrywa całą kwotę
    skradzionego paliwa. "

    Ale jako ciekawostkę znam przypadek, że ktoś przyjechał na stację i
    zatankował oraz dobrał sobie jakiś baton czy coś. Zapłacił, zgarnął
    paragon i pojechał w świat. Po jakimś czasie dostał wezwanie na policję
    z powodu podejrzenia o kradzież. Okazało się, że sprzedawca nie nabił
    paliwa na paragon (nigdy nie ustlaimy z czyjej winy). Tankujący nie
    spawdził kwoty tylko po prostu włożył kartę do czytnika i już.
    Rozeszło się po kościach bo miał paragon za spożywkę i udowodnił, że to
    nie było intencjonalne i nie ma pewności, czy z jego winy. Uregulował
    należność i sprawa zamknięta a mogło być bardzo źle, gdyby się nie
    wybronił (karalność).

  • 3. Data: 2018-07-19 19:34:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sirapacz" <n...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > nie było intencjonalne i nie ma pewności, czy z jego winy. Uregulował
    > należność i sprawa zamknięta a mogło być bardzo źle, gdyby się nie

    Ciekawe czy na Policji odnotowują takie przypadki "nie sprawdził kwoty"
    i czy łączą ze sobą takie zdarzenia zgłaszane z róznych wsi/miast...
    Gdyby tenże pan już taki motyw "przetrenował" np. 12 razy wcześniej?
    Brzmi to jak niezła metoda unikania sporych kwot do zapłaty, rutynowo.

  • 4. Data: 2018-07-19 20:47:49
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, July 19, 2018 at 7:34:30 PM UTC+2, Pszemol wrote:

> [...]
    > Gdyby tenże pan już taki motyw "przetrenował" np. 12 razy wcześniej?
    > Brzmi to jak niezła metoda unikania sporych kwot do zapłaty, rutynowo.

    Moze jest takich wiecej, bo kilka razy jak tylko jedna rzcz kupowalem na stacji to
    sie pytali, czy paliwa nie tankowalem ;)
    a pewnie sie nagrywa wszystko...

  • 5. Data: 2018-07-19 21:07:46
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 15:20, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Poleciałem do banku i pani pomogła "naprawić" problem.
    >
    > Pytanie
    > Co by się stało gdybym zatankował i poszedł do kasy.

    Wyciągnąłbyś drugą kartę

  • 6. Data: 2018-07-20 00:46:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "WS" <L...@c...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Moze jest takich wiecej, bo kilka razy jak tylko jedna rzcz
    > kupowalem na stacji to sie pytali, czy paliwa nie tankowalem ;)
    > a pewnie sie nagrywa wszystko...

    Kamerki są z mikrofonami? A to byłaby przydatna ciekawostka...
    Pytanie rzeczywiście istotne.

    W sumie to ciężkie życie na stacji gdy dystrybutory ustawiane są
    aby po podniesieniu węża same się włączały bez piszczenia na kasie
    fiskalnej i to operator ruchliwej stacji ma na głowie kto zapłacił,
    kto jeszcze nie, kto poszedł się wysikać czy obok po hamburgera...

  • 7. Data: 2018-07-20 00:47:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kk" <k...@o...pl> wrote in message news:piqni3$i2v$6@news.icm.edu.pl...

    > Wyciągnąłbyś drugą kartę

    Dokładnie. Swoją drogą, po co komu PIN na karcie *kredytowej*?

  • 8. Data: 2018-07-20 04:59:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 19 Jul 2018 17:47:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Dokładnie. Swoją drogą, po co komu PIN na karcie *kredytowej*?

    Masz jakies amerykanskie przyzwyczajenia :-)
    Po to samo, po co wszedzie :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-07-20 08:37:15
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Pszemol,
    >Dokładnie. Swoją drogą, po co komu PIN na karcie *kredytowej*?

    Po to zeby autoryzowac platnosc. Rozumiesz, ze nie wszedzie jest tak jak u Ciebie?

  • 10. Data: 2018-07-20 08:38:28
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    kk,
    >Wyciągnąłbyś drugą kartę