  • 1. Data: 2018-07-18 15:18:30
    Temat: samochody autonomiczne, kiedy?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Człowiek robi się coraz starszy wiec ma coraz większy szacunek do starszych.
    Dzisiaj widziałem lexusa hybrid parkującego.
    Znaczy że właściciel na tyle bogaty że jak na hybryde go stać to pewnie na jakieś
    kamery cofania radary i takie tam pomagające zaparkować.

    No powiem że aż było przykro patrzeć.
    Społeczeństwo się starzeje ja też coraz starszy.
    Jest szansa żeby w ciągu 20 lat będzie mozliwość kupienia
    jakieś auto od niemca który płakał jak sprzedawał?
    (w sensie że będą popularne na tyle że będzie mnie stać;)

  • 2. Data: 2018-07-18 21:04:02
    Od: p...@g...com

    Nie dramatyzuj ;-) oto Focus rok 2011 system prawie autonomiczny ;-)
    https://youtu.be/1RPnovzx2OM

  • 3. Data: 2018-07-19 11:22:12
    Temat: Re: samochody autonomiczne, kiedy?
    Od: kakmar <k...@g...com>

    On 2018-07-18, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > Nie dramatyzuj ;-) oto Focus rok 2011 system prawie autonomiczny ;-)
    > https://youtu.be/1RPnovzx2OM

    Problem chyba polega na tym że na starość, większość zatraca sdolność uczenia się,
    a żeby skożystać z takiego systemu trzeba się nauczyć.
    Ja mam na firmowym prakingu takiego co Teslą S parkuje z ~5 minut codzień, a przecież

    auto może "samo" zaparkować.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2018-07-19 13:50:24
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 11:22, kakmar pisze:

> [...]
    > a żeby skożystać z takiego systemu trzeba się nauczyć.
    > Ja mam na firmowym prakingu takiego co Teslą S parkuje z ~5 minut codzień, a

    Nie zgadzam się, że na starość zatraca się zdolność uczenia.
    Po prostu pewni ludzie nigdy się nie nauczą, choćby korzystali co dzień.
    Nieważne - młody czy stary, nieważne czy to samochód, czy słownik, czy
    zasady ruchu.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2018-07-19 14:26:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak na starosc ludzie glupieja to ty masz ze 130 lat.

  • 6. Data: 2018-07-19 18:20:18
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-18 o 15:18, Bolko pisze:
> [...]
    > jakieś auto od niemca który płakał jak sprzedawał?
    > (w sensie że będą popularne na tyle że będzie mnie stać;)

    Nie sądzę. Takie samochody potrzebne są firmom do prowadzenia
    działalności transportowej. Wyobrażam sobie, że możesz być ich
    zadowolonym klientem. Dość przyzwoita perspektywa.

  • 7. Data: 2018-07-20 23:55:33
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    kakmar <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > a żeby skożystać z takiego systemu trzeba się nauczyć.
    > Ja mam na firmowym prakingu takiego co Teslą S parkuje z ~5 minut codzień, a

    Niby może, ale i zarysować przy tym błotnik lub połamać boczne lusterko też
    może...

    Poczekaj z pol roku, kilka razy ta Tesle obrysuje samemu to przestanie
    chuchac i dmuchac i zacznie automatykinużywać ;-)

  • 8. Data: 2018-07-24 22:22:15
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 18 lipca 2018 15:18:32 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

    > Jest szansa żeby w ciągu 20 lat będzie mozliwość kupienia
    > jakieś auto od niemca który płakał jak sprzedawał?

    Będzie nie tyle możliwość, co obowiązek, bo inne nie będą dopuszczone do ruchu.
    Oceniam, że generalnie jakieś 90% kosztów związanych z istnieniem obecnej motoryzacji
    jest efektem tego, że człowiek kieruje autem, więc decyzja będzie szybka i może to
    być już za 10 lat.
    Z kolei brak możliwości manualnego prowadzenia auta spowoduje, że mało osób będzie
    podniecać posiadanie własnej "taksówki", więc rozwiną się znacznie obecne firmy
    wynajmujące auta. Gdy będziemy chcieli jechać dowolnie daleko, to przywołamy
    "taksówkę" do najbliższego doku/parkingu i zostawimy ją po dojechaniu na miejsce.
    Na miejscu właścicieli szkół jazdy już teraz rozglądałbym się nad zainwestowaniem w
    inną branżę.

  • 9. Data: 2018-07-26 02:17:05
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-24 o 22:22, s...@g...com pisze:

> [...]
    > Na miejscu właścicieli szkół jazdy już teraz rozglądałbym się nad zainwestowaniem w

    Może jakiś zakładzik?

  • 10. Data: 2018-07-27 17:17:26
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 26 lipca 2018 02:17:18 UTC+2 użytkownik kk napisał:

> [...]
    "taksówkę" do najbliższego doku/parkingu i zostawimy ją po dojechaniu na miejsce.

    OK. Jak dożyjemy, to sprawdzimy moje prognozy w lipcu 2028 roku. O co chciałbyś się
    założyć?