  • 1. Data: 2018-07-18 14:59:02
    Temat: Telefony z centrum likwidacji szkód
    Od: Bok <a...@g...com>

    Dałem ogłoszenie na otomoto o sprzedaży samochodu, od tego czasu
    regularnie dostaje telefony z "centrum likwidacji szkód" - dzień dobry,
    czy w ciągu 3 lat miał pan szkodę.? bla bla bla, NIE- "chlas słuchawką"

  • 2. Data: 2018-07-18 15:08:44
    Temat: Re: Telefony z centrum likwidacji szkód
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 14:59, Bok pisze:
    > Dałem ogłoszenie na otomoto o sprzedaży samochodu, od tego czasu
    > regularnie dostaje telefony z "centrum likwidacji szkód" - dzień dobry,
    > czy w ciągu 3 lat miał pan szkodę.? bla bla bla, NIE- "chlas słuchawką"

    I co w związku z tym?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-07-18 15:30:51
    Od: Bok <a...@g...com>

    > I co w związku z tym?

    no właśnie, o czym to świadczy? bo ja nie wiem...

  • 4. Data: 2018-07-18 15:41:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 15:31:16 UTC+2 użytkownik Bok napisał:

    > no właśnie, o czym to świadczy?

    Kilka dni temu dzwonili do mnie z "ubezpieczalni" i pytali czy kończy sie mi polisa
    na samochód. O czym to świadczy?

    > bo ja nie wiem...
    To podpowiem:
    Że jak nie miałeś szkody to nie maja do Ciebie interesu
    Jakbyś szkodę miał to pewnie mieli by dla Ciebie propozycje.

  • 5. Data: 2018-07-18 15:59:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-07-18 o 15:30, Bok pisze:

    > no właśnie, o czym to świadczy? bo ja nie wiem...

    Że szukają klientów do kancelarii, które zajmują się uzyskiwaniem
    (podwyższaniem) odszkodowań. A że kierowcy to grupa, którym się szkody
    zdarzają, to nic dziwnego, że dzwonią do kierowców.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-07-18 19:14:49
    Od: Bok <a...@g...com>

    może jestem podejrzliwy i nieufny ale mi chodziło po głowie że to
    klienci podszywając się pod "centrum likwidacji" dzwonią i w prosty
    sposób próbują sie dowiedzieć czy aby ten sprzedawany samochód nie był
    bity ;)

    dlatego rzuciłem temat czy też tak mieliście że po dodaniu ogłoszenia
    zaczęły się pojawiać takie telefony

  • 7. Data: 2018-07-18 19:43:51
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 18 Jul 2018 14:59:02 +0200, Bok <a...@g...com> wrote:

    >Dałem ogłoszenie na otomoto o sprzedaży samochodu, od tego czasu
    >regularnie dostaje telefony z "centrum likwidacji szkód" - dzień dobry,
    >czy w ciągu 3 lat miał pan szkodę.? bla bla bla, NIE- "chlas słuchawką"

    Na drugi raz proponuję aplikację 2nr.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 8. Data: 2018-07-18 19:52:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 lipca 2018 19:43:53 UTC+2 użytkownik j...@i...pl napisał:

    > Na drugi raz proponuję aplikację 2nr.

    W jaki sposob ta aplikacja ma odfiltrować tych co dzwonia z "centrum likwidacjii.."?

  • 9. Data: 2018-07-19 18:18:22
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 18 Jul 2018 10:52:00 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >W jaki sposob ta aplikacja ma odfiltrować tych co dzwonia z "centrum likwidacjii.."?

    Odfiltrować nie odfiltruje, ale w ogłoszeniu nie podajesz swojego
    numeru telefonu. A dzwonienie z "centrum likwidacji" nie kończy się
    wraz ze sprzedażą auta. Potem takie telefony masz przez okrągły rok,
    bo Tówj numer trafił do bazy.
    Do odfiltrowania proponuję
    https://play.google.com/store/apps/details?id=org.mi
    stergroup.muzutozvednout
    - na Androida ze free, niestety wersja iOS płatna.