  • 1. Data: 2009-02-10 20:36:47
    Temat: Zatrudnięprogramistę aplikacji WWW (postgresql, PHP, XHTML), grafika, flaszowca
    Od: "Ryszard" <r...@p...onet.pl>

    Pilnie nawiążę współpracę z doświadczonymi i solidnymi (terminowymi)
    projektantami/programistami aplikacji internetowych i baz danych (PHP,
    postgresql, XHTML), a także z projektantami witryn WWW/grafikami (Photoshop,
    Flash). Najchętniej z Warszawy lub okolic, ale nie jest to warunek konieczny.
    Oferuję partnerską, długotrwałą współpracę na uczciwych warunkach. Moja witryna
    firmowa: http://www.translanet.com - zapraszam do kontaktowania się w sprawie
    tego ogłoszenia przez dostępny w niej formularz kontaktowy.
    Pozdrawiam,

    Ryszard Glegoła

  • 2. Data: 2009-02-10 20:51:50
    Od: k...@b...pl

    On 10 Lut, 21:36, "Ryszard" <r...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > firmowa:http://www.translanet.com- zapraszam do kontaktowania się w sprawie
    > tego ogłoszenia przez dostępny w niej formularz kontaktowy.

    Jak już kolega pisze na tę grupę,
    To może jakieś stawki by się przydały.
    A nie ruleta jak to się u nas przyjeło.

    Red Jamezz