  • 11. Data: 2009-04-15 21:04:15
    Temat: Re: Zbieraj Minuty w Play Fresh - haczyki?
    Od: "ekrzysiek" <s...@s...comspam>

    > Ja tu raczej widzę kompleksy przedstawicieli playa. Jakaś sekta, czy co?

    akurat telekomunikacyjnie związany jestem z PTC, ale koledze od prześwietleń
    przydało by się trzeźwe myślenie i obiektywizm.

  • 12. Data: 2009-04-16 11:17:12
    Od: "jazdzig" <j...@w...pl>

    ekrzysiek wrote:

    > akurat telekomunikacyjnie związany jestem z PTC, ale koledze od
    > prześwietleń przydało by się trzeźwe myślenie i obiektywizm.

    To właśnie go cechuje i dlatego zadał pytanie. Gdyby był stronniczy, to na
    swojej stronce napisałby duby smalone. Rekacja fanów playa jest niepoważna.

    --
    jazdzig
    (wysyłając do mnie email, usuń wszystkie o z adresu)

  • 13. Data: 2009-04-16 22:52:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 16 Apr 2009 13:17:12 +0200, jazdzig napisał(a):

    > To właśnie go cechuje i dlatego zadał pytanie.

    Po pierwsze:
    to nie było pytanie, tylko kryptoreklama strony z "prześwietlaniem",
    po drugie:
    gdyby "prześwietlenie" było obiektywne, to by nie porównywał kosztu
    rozmowy z Orange do Playa (75 gr/min) z rozmową do innego numeru w
    Orange, tylko z rozmową do operatora innego niż Orange (65 gr/min).
    Ale to porównanie nie byłoby tak wstrząsające, nie dałoby się napisać
    "248% normalnej opłaty" więc bez skrupułów dopuścił się drobnego
    oszustwa, licząc na to, ze czytelnicy się nie połapią.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 14. Data: 2009-04-17 01:09:36
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

> [...]
    > odsprzedaĹ&#65533;y usĹ&#65533;ug P4, ktĂłrych lista znajduje siÄ&#65533; na
    www.playmobile.pl.

    > Czy dobrze myĹ&#65533;lÄ&#65533;, iĹź znaczy on, Ĺźe zbieraÄ&#65533; minuty moĹźna
    bÄ&#65533;dÄ&#65533;c tylko
    > zalogowanym bezpoĹ&#65533;rednio do nadajnika Play oraz nie liczÄ&#65533;
    siÄ&#65533;
    > poĹ&#65533;Ä&#65533;czenia od Plusa, z ktĂłrym Play ma podpisanÄ&#65533;
    umowÄ&#65533;? Gdzie jest ta
    > lista na stronie, o ktĂłrej mowa na koĹ&#65533;cu tego punktu?

    Nie czepiaj się Playa bo nie ma czego się czepić. Potrzebny był jak powietrze do
    oddychania. To nie jest czerwono czarno solidarnościowa nomenklatura która
    musiała się dorobić w przeciągu 2 lat. Ta firma została stworzona przez kapitał
    ponadnarodowy. Ten kapitał nie musi zarobić od razu. Jak zarobi za 10 lat to też
    będzie dobrze. Patriotycznie jest się przenieść właśnie do Playa. Pokazać gest
    Kozakiewicza cwaniakom co się dorobili na tym ze ukradli reszcie Polaków
    wszystko co mieli. Im więcej będzie użytkowników Playa tym rozmowy będą tańsze.
    Popatrz na sprawę ceny rozmów jak na sukinsyństwo innych niż Play operatorów.
    Jeden z nich sprzedawał hurtem minuty Playowi. Ten je odsprzedawał ludziom po
    dwadzieścia kilka groszy za minutę i jeszcze na tym zarabiał. A tamten operator
    sprzedawał swoim stałym klientom te same minuty kilka razy drożnej. Na dodatek
    bezczelnie pisał ze są jedną wielką rodziną. Jak mam tylko okazję to każdego
    namawiam żeby przeszedł do Playa. I o dziwo ci co się dali namówić twierdzą ze
    to był słuszny wybór i że wyraźnie widzą że jest sporo taniej. Mam najtańszy
    abonament u nich. Raz mi się zdarzyło zapłacić więcej o 3 złote. Kiedyś 5 dych
    na miesiąc było mało. A teraz połowa tego wystarcza. Uważam ze to dobra firma.