  • 1. Data: 2009-04-14 08:06:45
    Temat: wymiana digitizera MDA Compact IV
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    witam,

    zna ktoś jakiś sprawdzony punkt usługowy,
    który uczyniłby ww. usługę?
    część - digitizer z szybką już nabyłem
    i jakoś nie mma odwagi robić tego samodzielnie

    najchętniej w Katowicach,

    zdrówko

    P.

  • 2. Data: 2009-04-15 13:02:27
    Temat: Re: wymiana digitizera MDA Compact IV
    Od: vonski (R) <b...@g...pl>

    Pan Piskorz pisze:
> [...]
    > który uczyniłby ww. usługę?
    > część - digitizer z szybką już nabyłem
    > i jakoś nie mma odwagi robić tego samodzielnie

    Popytaj na forum pdaclub.pl w dziale Sewisowanie.
    Ja ostatnio naprawiałem swojego MDA u tego kolesia:
    http://allegro.pl/my_page.php?uid=1399614

    Profesjonalnie, choć tanio nie było :)

    --
    Pzdr. vonski
    "What is love? Love is to play

  • 3. Data: 2009-04-16 03:58:42
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Popytaj na forum pdaclub.pl w dziale Sewisowanie.
    > Ja ostatnio naprawiałem swojego MDA u tego kolesia:
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=1399614

    właśnie porozglądałem się po pdaclub
    i wczoraj wysłałem telefon, ale do innego gościa,

    zdrówko

    P.