  • 1. Data: 2009-04-14 10:29:19
    Temat: MIX PLUS - podwyżki cen telefonów
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Widze że kolejna sieć podniosła znacznie cenę aparatów telefonicznych.

    nie dalej jak 1,5 tygodnia temu zakupiłem LG etna w promocji dla
    przedłużających umowę za 49 zł... leciała reklama mixa w tv więc wszedłem
    zerknąć co teraz ciekawego bym dostał... i oto widze że telefon ten w tej
    samej promocji czyli 36 zasileń po 30 i super cena 199 zł...

    1. cieszę się że zdążyłem bo telefon mi się podobał
    2. ciekawa moda na te podwyżki kiedy wypadałoby próbować ZDOBYWAĆ
    odchodzących klientów

  • 2. Data: 2009-04-14 11:27:03
    Temat: Re: MIX PLUS - podwyżki cen telefonów
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Widze że kolejna sieć podniosła znacznie cenę aparatów telefonicznych.
    > ciekawa moda na te podwyżki kiedy wypadałoby próbować ZDOBYWAĆ odchodz?cych
    > klientów

    podobnie zrobił plus w abonamencie z interesującą mnie nokia 6500classic - w
    X/XI'2008 kosztowała bodajże 199 przy abo 40pln, obecnie 399 przy abo 55pln...

  • 3. Data: 2009-04-14 11:46:43
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Coz trzeba sobie jakos odbic koszt glupkowatych reklam w tivi :D:D

    K.