  • 11. Data: 2013-01-06 19:41:08
    Temat: Re: Zdjęcia Słonia
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 1:12:40 PM UTC-5, Paweł W. wrote:

> [...]
    >
    > pl.rec.foto.cyfrowa i aż zdębiałem widząc posty Slonia. Sprawdziłem, czy
    >
    > przypadkiem ktoś nie wyciągnął z czeluści starych postów, ale nie,
    >
    > poziom wypowiedzi i data nie pozostawiła wątpliwości. Kiedyś grzecznie
    >
    > poprosiłem obecnego Slonia, żeby albo zmienił nicka, albo trochę
    >
    > temperował swoje wypowiedzi z uwagi na szanowaną tu osobę o tym samym
    >
    > nicku, która już odeszła. Nic nie pomogło.
    >
    > Nie zauważyłem do tej pory żadnej merytorycznej odpowiedzi z jego
    >
    > strony, ale przyznam się, że nie czytałem wielu.
    >
    > Proponuję mimo wszystko na ignorowanie tego osobnika niż na wdawanie

    Chlopina nie szanuje swoich kolegow, wdajac sie i wywolujac dyskusje,
    w ktorych jest osmieszany i to najwiecej przez siebie samego.

    Jesli liczysz na to, ze pijaczyna janko zrozumie, to sie myslisz.
    Nie tylko ja, ale wielu jego kolegow pisalo i apelowalo,
    zeby mnie ignorowal.
    Nawet kilka razy obiecywal jakiemus weszmirskiemu
    czy cos w ten desen, ze juz przestanie, ze juz mnie wrzuci do kf
    i ciagle jakos odpisuje.
    Chlopina sam nie moze dotrzymac swojego slowa, oficjanie pisanego na grupie.
    To musi byc ciezki przypadek.
    Od wielu lat wytykam mu jego niewiarygodnosc a on wciaz swoje.
    Dziwie sie, ze chlopina az do tego stopnia ma ulomny mozg.

    Dzieki takim mendom jak on, macie tu od czasu chlew,
    na jaki sobie zaslugujecie, bo tak jak i ja,
    nie potraficie go przekonac, ze robi z siebie bezrozumnego imbecyla.

    Pijaczyna nie potrafi zrozumiec, ze zmusza tez swoich kolegow
    do czytania gowna jakie tu wiele razy rozpoczynal.
    Osmiesza w ten sposob nie tylko siebie, ale i nie szanuje swoich kolegow.
    Nie potraficie go przekonac, ze pod tym wzgledem mam racje.
    Tylko moge wam wspolczuc, ze macie za kolege,
    takiego ograniczonego umyslowo lajze.

    Slon

  • 12. Data: 2013-01-06 19:49:34
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 12:57:29 PM UTC-5, Marek Dyjor wrote:

    > ty raczej tytłasz jego pamięć w gównie.

    Nie jednemu psu burek.
    Jego pamiec tytlaja w lajnie takie lajzy jak ty,
    ktore porownija nicki, nazwiska i imoina a nie osoby.

    > Ponieważ teraz jego nick kojarzy się z twoimi pierdami.

    Zanaczy, ze m ialem racje piszac to co powyzej.

    > nie wysilaj sie odpowiadać...

    Zaden wysilek - to dla mnie nawet przyjemnosc, ujawniac lajzy i mendy,
    ktore uwazaja samych siebie za "ludzi z dobrym gustem"
    a w rzeczywistosci sa imbecylnymi jankami muzykantami.

    Slon

  • 13. Data: 2013-01-06 19:55:00
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 1:19:57 PM UTC-5, Czornyj wrote:

    > Muszę przyznać, że jestem pełen podziwu dla bezprecedensowej dawki optymizmu,
    głębokiego humanizmu i bezkrytycznej wiary w człowieka zawartej w powyższej
    wypowiedzi ;)

    > "Dnia, ni godziny", "debila" - dobre sobie. Ciężko przez sekundę nie natknąć się na
    niezliczone zastępy indywiduów podobnego autoramentu, a pieszczotliwe określanie ich
    mianem debili (tj. lekko upośledzonych umysłowo) to niebywale łagodny eufemizm :D

    Porzuc wszelka nadzieje - janko to niereformowalna lajza.
    Gdyby chlopina mial jakies sladowe resztki rozumu, to juz dawno by zrozumial.

    Slon

  • 14. Data: 2013-01-06 20:02:23
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 11:19:08 AM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > Pewno dałoby się to wszystko znaleźć tu czy tam... Ale przykład dowodzi,
    >
    > że niestety wiele po nas nie zostanie, żeby nie powiedzieć - nic.
    >
    > Dlatego śmieszne trochę są te wszystkie żale o nietrwałości nośników
    >
    > itp. problemy, gdy podstawowym problemem jest brak widza, nawet jeśli
    >
    > dzieło jest dobre.

    Czy z uwagi na brak widza, zaczales robic ze swoimi kolegami,
    w tym watku chlew?

    Slon

  • 15. Data: 2013-01-06 20:43:48
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > dowodzi, że niestety wiele po nas nie zostanie, żeby nie powiedzieć -
    > nic. Dlatego śmieszne trochę są te wszystkie żale o nietrwałości

    Sam jesteś fatalistą ;-) , ale nie każdy musi mieć tak samo. :))
    Widz wystarczy jeden (choćby sam wykonawca), żeby warto było zrobić
    to przynajmniej raz, ale dobrze. Jest poza tym jeszcze inny wymiar tej
    sprawy - liczy się nie tylko stan faktyczny, ale nawet sama świadomość,
    że zdjęcia są bezpieczne, że w każdej chwili można do nich zajrzeć
    (nawet jeśli już od lat notorycznie "to nie jest najlepszy do tego
    moment" ;) może być źródłem satysfakcji, którą odczuwam na samą myśl,
    iż nie straciłem jeszcze ani jednego zdjęcia (w przeciwieństwie do
    innych danych), choć faktycznie niektórych już od lat nie sprawdzałem.

    Zresztą - już te żale po nietrwałym nośniku, o których piszesz,
    chyba mówią same za siebie. :)

    Bywa też i tak, iż niektóre zdjęcia z czasem zyskują na wartości,
    czasem nieoczekiwany zwrot wydarzeń potrafi z najzwyklejszego zdjęcia
    uczynić coś bardzo ważnego, a więc przestrzegając procedury backupu
    dajemy sobie chociaż szansę skorzystać z tej odmiany losu.

    Jednak co do zdjęć przechowywanych "w sieci" (ja wiedziałem że tak
    będzie... ;) , to życie właśnie dopisało ironiczny komentarz. :))

    Chcąc zilustrować temat przeciwstawną historią zamierzałem pokazać
    moje ulubione zdjęcie Ani Pasek ze Spitsbergenu, która także zginęła w
    górach (na Mont Blanc), że - o proszę: dziewczyna (niestety!) od kilku
    lat nie żyje, ale jej zdjęcia nadal wiszą. Do tej pory robiłem to
    wielokrotnie, a tym razem guglarka pokazała... zero wyników. Upłynął
    termin opłacenia konta, może padły/zbankrutowały serwery "w chmurze",
    no i zdjęć nie ma, a szkoda.

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 16. Data: 2013-01-06 21:50:58
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 19:41, Slon pisze:
    > Jesli liczysz na to, ze pijaczyna janko zrozumie
    > Pijaczyna nie potrafi zrozumiec

    He, tak na marginesie, jakimś niewytłumaczalnym zbiegiem okoliczności
    nigdy się nie upiłem :) Pewnie, gdyby się to dało udokumentować,
    dostałbym jakąś nagrodę...
    Myślę jednak, że dziś już nie dałbym rady. Jestem na to zbyt stary i mam
    zbyt dużo dystansu do wszystkiego, żeby potrzebować takich sposobów jego
    pozyskania.
    Uprzedzając, nie jestem abstynentem czy wyznawcą podobnie dziwnych
    ideologii ani też nie walczę z napojami wiadomymi.

    --
    pozdrawia Adam
    /ale ja kłamać potrafię tylko za pieniądze.../

  • 17. Data: 2013-01-06 21:55:47
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 20:43, Mariusz [mr.] pisze:
> [...]
    > wielokrotnie, a tym razem guglarka pokazała... zero wyników. Upłynął
    > termin opłacenia konta, może padły/zbankrutowały serwery "w chmurze",

    Szkoda, prawda to...
    Niedawno zrzuciłem sobie kronikę spotkań krakowskich z początku
    cyfrowych czasów, bo czuję że i to zniknie lada chwila. Zawsze można
    będzie zobaczyć swoją mordę (a jak wiadomo, najchętniej ogląda się swoją
    mordę nawet jeśli się jej nie lubi :)
    Tak po prawdzie, do problemów backupów własnych zbiorów wypadałoby
    dopisać problem danych ''które przecież są, gdy użyjemy google''.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem wariat na motorze, najszybszy we wsi!/

  • 18. Data: 2013-01-06 21:58:14
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 19:19, Czornyj pisze:
    > Muszę przyznać, że jestem pełen podziwu dla bezprecedensowej dawki optymizmu,
    głębokiego humanizmu i bezkrytycznej wiary w człowieka zawartej w powyższej
    wypowiedzi ;)

    Z czasem człowiek czyni skuteczne uniki. Dobrze mieć takiego dyżurnego
    kretyna o niewielkiej mocy, acz wyrazistego, taką ''szczepionkę'',
    właśnie do pamiętania o tym :)

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym postawić sobie pomnik - gdzie się coś takiego załatwia?/

  • 19. Data: 2013-01-06 22:09:07
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Sunday, January 6, 2013 3:50:58 PM UTC-5, Janko Muzykant wrote:

    > He, tak na marginesie, jakimś niewytłumaczalnym zbiegiem okoliczności
    >
    > nigdy się nie upiłem :) Pewnie, gdyby się to dało udokumentować,
    >
    > dostałbym jakąś nagrodę...

    Akurat jestem w stanie uwierzyc w to, ze sie nigdy nie upiles.
    Ale dlaczego mialbym sobie nie pisac tego o tobie,
    tak jak ty o mnie, mimo ze tez juz niejeden raz pisalem,
    iz nigdy w zyciu nie bylem pijany a od 35 lat jestem absolutnym abstynentem.

    > Myślę jednak, że dziś już nie dałbym rady. Jestem na to zbyt stary i mam
    >
    > zbyt dużo dystansu do wszystkiego, żeby potrzebować takich sposobów jego
    >
    > pozyskania.

    Bez wodki zycie jest piekniejsze, przynajmniej dla mnie i mojego otoczenia.

    > Uprzedzając, nie jestem abstynentem czy wyznawcą podobnie dziwnych
    >
    > ideologii ani też nie walczę z napojami wiadomymi.

    Ja akurat jestem absolutnym abstynentem, co nie przeszkadzalo ci
    i zapewne nie przeszkodzi, nazywac mnie pijaczyna.

    Jakbys wykazal odrobine umyslowego wysilku,
    to przynajmniej w tej sprawie mozna by dosjc do porozumienia.
    Przynajmniej ja pierwszy w tej sprawie, zaprzestane juz nazywac cie pijaczyna,
    do nastepnego twojego imbecylnego oskarzenia mnie o to.

    Dziwne ze bedac tak stary, jestes az tak glupi.

    Slon

  • 20. Data: 2013-01-06 22:23:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 22:09, Slon pisze:
    > Jakbys wykazal odrobine umyslowego wysilku,
    > to przynajmniej w tej sprawie mozna by dosjc do porozumienia.
    > Przynajmniej ja pierwszy w tej sprawie, zaprzestane juz nazywac cie pijaczyna,

    Wisi mi to oraz cała reszta.

    --
    pozdrawia Adam
    /gdy wstaję o dziesiątej myślę, że świat jest niesprawiedliwy i to jest