  • 11. Data: 2020-05-24 11:59:46
    Temat: Re: Zegarek jako telefon
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > No to moze cos z Apple, bo Android czyli na zegarkach Wear OS 2,
    > poki co nie obluguje streamingu bezposrednio.

    Z tego co widziałem zegarki apple sa poza załozonym pułapem cenowym :)
    Mowiac inaczej - az tak pytajacemu na takiej funkcjonalnosci nie zalezy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 12. Data: 2020-05-24 16:39:19
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 24/05/2020 10:59 AM, Budzik wrote:
    > Użytkownik 2late d...@w...pl ...

    > Z tego co widziałem zegarki apple sa poza załozonym pułapem cenowym :)
    > Mowiac inaczej - az tak pytajacemu na takiej funkcjonalnosci nie zalezy.

    Domyslam sie. ;)
    Chcialem tylko podkreslic, ze jesli szukasz czegos co zagra ci muzyke
    prosto z chmury, to mozesz wykluczyc wszystkie zegarki z Wear OS 2 i chyba
    wczesniejsze androidy tez. Bez znaczenia na cene.
    Pozostaje do sprawdzenia Apple i Samsung.
    Gdybym mial teraz kupowac, nie kupilbym juz chyba zegarka z androidem ale
    chyba skusilbym sie na jakiegos drogiego Garmina.
    Okazuje sie ze, z tego telefonu w zegarku prawie nie uzywam, google maps
    tez nie, google pay sie przydaje. Wszystko to z jednego powodu, telefon mam
    zawsze przy sobie.
    Musialbym jeszcze sprawdzic czy w garminach jest google pay, ale do nowych
    zakupow jeszcze daleko. Jest co prawda garmin pay ale z tego co wiem, tylko
    jeden z bankow w ktorych mam konto / karte to obsluguje.

  • 13. Data: 2020-05-27 22:54:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "2late" r...@o...org

    > Zalezy to tez pewnie od wielu czynnikow, zasiegu, odleglosci od nadajnikow, jak
    glosno sluchasz muzyki, jakie masz sluchawki.

    Owszem -- od głośności także. Moja zwykła komórka nie
    domaga się ładowania przez 10 dni, ale włączone radio
    dające czad na głośnik zużywa akumulator w kilkadziesiąt minut!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2020-05-28 21:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    p...@c...fontem.lucida.console ...

    > "2late" r...@o...org

    > Owszem -- od głośności także. Moja zwykła komórka nie
    > domaga się ładowania przez 10 dni, ale włączone radio
    > dające czad na głośnik zużywa akumulator w kilkadziesiąt minut!

    Ale jak zestaw zegarek słuchawki bluetooth bedzie ustawiony na głosne
    granie to bedzie drenowana bateria słuchawek a nie zegarka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 15. Data: 2020-05-28 23:59:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Ale jak zestaw zegarek słuchawki bluetooth bedzie ustawiony
    > na głosne granie to bedzie drenowana bateria słuchawek
    > a nie zegarka.

    Owszem.

    --

  • 16. Data: 2020-06-10 22:21:00