    From: the_foe <t...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Zenfone 3 5.2'' czy Mi A1?
    Date: Wed, 28 Mar 2018 20:53:37 +0200

    Kuźwa nie mogę się zdecydować.
    Po 1. telefon dla baby. Po drugie aparat istotny. Po trzecie dużo internetu.
    Chińczyk nie ma stabilizacji aparatu, więc to poważny minus. Ale ma dwa
    obiektywy. Choć niektórzy mówia, ze to gówno daje - zdania podzielone.
    Ekran Asusa mniejszy, ale lepszy. Asus piękny, ale nie wiem czy to
    przeżyje upadek, a pakowanie go w silicon byłoby świętokradztwem ;)

    tak co wyczytałem
    ASUS lepszy od A1:
    + zdecydowania lepszy ekran (nie znalazłem żadnej innej opinii)
    + dłuższy żywot baterii (mimo, ze jest mniejsza)
    + stabilizacja optyczna aparatu (zdecydowanie lepsze foto w nocy)
    + wygląd premium (ale strach, ze upadnie na glebę - raczej szkło nie
    przetrzyma, a ze jest z dwóch stron...)

    ASUS gorszy od A1
    - ciut gorszy czytnik (główny zarzut do kształtu - można nie utrafić)
    - gorszy głośnik
    - słaba jasnośc video (choć w A1 jasność jest kosztem płynności - przy
    ciemnicy więcej widać ale brak płynności)
    - brak zdjęc portretowych (A1 ma osobny obiektyw)
    - bloatware (A1 ma czystego androida)
    - 3 GB ramu (względem 4GB w A1)

    więc?

    --