  • 1. Data: 2018-03-28 20:53:37
    Temat: Zenfone 3 5.2'' czy Mi A1?
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    Kuźwa nie mogę się zdecydować.
    Po 1. telefon dla baby. Po drugie aparat istotny. Po trzecie dużo internetu.
    Chińczyk nie ma stabilizacji aparatu, więc to poważny minus. Ale ma dwa
    obiektywy. Choć niektórzy mówia, ze to gówno daje - zdania podzielone.
    Ekran Asusa mniejszy, ale lepszy. Asus piękny, ale nie wiem czy to
    przeżyje upadek, a pakowanie go w silicon byłoby świętokradztwem ;)

    tak co wyczytałem
    ASUS lepszy od A1:
    + zdecydowania lepszy ekran (nie znalazłem żadnej innej opinii)
    + dłuższy żywot baterii (mimo, ze jest mniejsza)
    + stabilizacja optyczna aparatu (zdecydowanie lepsze foto w nocy)
    + wygląd premium (ale strach, ze upadnie na glebę - raczej szkło nie
    przetrzyma, a ze jest z dwóch stron...)

    ASUS gorszy od A1
    - ciut gorszy czytnik (główny zarzut do kształtu - można nie utrafić)
    - gorszy głośnik
    - słaba jasnośc video (choć w A1 jasność jest kosztem płynności - przy
    ciemnicy więcej widać ale brak płynności)
    - brak zdjęc portretowych (A1 ma osobny obiektyw)
    - bloatware (A1 ma czystego androida)
    - 3 GB ramu (względem 4GB w A1)

    więc?

    --
    @foe_pl

  • 2. Data: 2018-03-28 22:54:11
    Temat: Re: Zenfone 3 5.2'' czy Mi A1?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.03.2018 o 20:53, the_foe pisze:
> [...]
    > ciemnicy więcej widać ale brak płynności)
    > - brak zdjęc portretowych (A1 ma osobny obiektyw)

    a waga i wielkość?
    ekrany podobnej jakości. (a1 sciemnisz bardziej niz amoleda, ale
    stracisz przez to odcienie szarości i ciemne barwy) żywot na baterii -
    ściema. zbyt podobne telefony aby miejsza starczyła na dłużej.
    stabilizacja aparatu - kolejna ściema. nie zeby nie działała, ale nie
    działa w każdych warunkach. nie zauważysz różnicy gołym okiem w fotkach
    zrobionych z i bez stabilizacji. w filmach - tak!!!!. Pytanie czy ta
    stabilizacja wogóle zadziała w fotkach. jakby moja zona dostała/kupiła
    telefon i NIE założyła na niego jakiejś osłony poprawiającej odpornośc,
    to by go miała jutro rano owniiętego taśmą izlolacyjną. kaman, to jakby
    jajka ze sklepu nosić po 100sztuk w siatkach. piszesz o głośniku. czy to
    ma jakieś znaczenie? W sensie ktoś poza gimbazą z tego regularnie
    korzysta? osobny obiektyw się przydaje, jeśli soft umie zrobić użytek z
    2 na raz. inaczej - docenisz fakt posiadania 2 obiektywów 3 razy w ciągu
    życia telefonu. bloatware da sie pousuwać, odmówić dostępu do netu -
    pytanie czy warto. Czy przypadkiem na a1 niema miui? To troszkę inaczej
    wygląda niż czysty android.
    porównujesz bardzo podobne telefony. lepszy będzie ten, którego funkcje
    będą bardziej pożądane. technicznie - niema o czym dyskutować
    https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=8197&
    idPhone2=8776
    ToMasz

  • 3. Data: 2018-03-29 00:33:44
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu środa, 28 marca 2018 20:53:38 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:
    > Kuźwa nie mogę się zdecydować.
    Xiaomi sa gorsze fotograficznie od odpowiednikow cenowych, ale z kolei Asus jest
    dobry, ale w plytach glownych.
    Smartfona fotograficznego szukalbym dalej.

  • 4. Data: 2018-03-29 19:21:14
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-03-28 o 22:54, ToMasz pisze:

> [...]
    > porównujesz bardzo podobne telefony. lepszy będzie ten, którego funkcje
    > będą bardziej pożądane. technicznie - niema o czym dyskutować

    dzieki za odpowiedz, choć przyznam, ze po niej już zupełnie nic nie wiem :)

    --
    @foe_pl

  • 5. Data: 2018-03-29 19:23:09
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-03-29 o 00:33, krzysztofsf pisze:
    > Xiaomi sa gorsze fotograficznie od odpowiednikow cenowych, ale z kolei Asus jest
    dobry, ale w plytach glownych.
    > Smartfona fotograficznego szukalbym dalej.

    za 900 zł? IMO ten Asus nie ma konkurencji. Ale gdyby chodziło tylko o
    zdjęcia to kupiłbym małpkę za 300 zł, która zrobi lepsze zdjęcia niż
    jakikolwiek flagowiec :)

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2018-03-29 19:54:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W dniu czwartek, 29 marca 2018 19:23:09 UTC+2 użytkownik the_foe napisał:

    > za 900 zł? IMO ten Asus nie ma konkurencji. Ale gdyby chodziło tylko o
    > zdjęcia to kupiłbym małpkę za 300 zł, która zrobi lepsze zdjęcia niż
    > jakikolwiek flagowiec :)

    Do Asusa sie zrazilem. W rodzinie mialem Zenfone 2 i dwa Fonepady. Na te trzy
    urzadzenia tylko jeden Fonepad (praktycznie nie uzywany przez posiadacza) nie trafil
    do naprawy gwarancyjnej. Do tego Zenfone mial kiepska baterie i kiepska jasnosc
    wyswietlacza.

  • 7. Data: 2018-03-29 20:09:37
    Od: the_foe <t...@c...pl>

    W dniu 2018-03-29 o 19:54, krzysztofsf pisze:

> [...]
    do naprawy gwarancyjnej. Do tego Zenfone mial kiepska baterie i kiepska jasnosc

    Asus od dnia 0 w Polsce jest znany z kiepskiej obsługi gwarancyjnej. To
    nie nowość. Ja mam jakąś słabość do Asusa, mam multum sprzętu, niektóre
    mają ponad 10 lat i żaden się jeszcze nie popsuł. WIęc, jakoś ten fakt,
    ze nie umieją obsługiwać gwarancyjnie nie było mi przetestować. Ale
    Asusa mogę kupić u ziemniaka (Neonet) więc jak coś padnie to wrzuce na
    rękojmię niech oni się użerają ;)
    Co do baterii to troche słaby zarzut, każdy wie co kupuje, można kupić
    maxa, tylko ta grubość przeraża.
    Przyznam, ze do tej pory byłem fanem Motoroli, ale jeszcze w erze Lenovo
    nie kupowałem sprzętu a Moto G5s, mimo, ze foty robi ok, to z wyglądu
    jest nie do przyjęcia.

    --
    @foe_pl

  • 8. Data: 2018-04-03 18:49:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" 0...@g...co

    > Zenfone mial kiepska baterie

    Nie narzekam na moją.

    Przed ostatnią aktualizacją wykazywała pół pojemności,
    po tej aktualizacji -- pełną. ;) W godzinach pracy nie
    widzę spadku pojemności -- w pełnym słońcu kilka godzin...

    https://www.youtube.com/watch?v=pwdKdkr_TAA
    (; btw 'w pełnym słońcu' ;)

    Używam Asusa Maxa od ponad 20 miesięcy -- raczej ;)
    intensywnie. (ładuję częściej niż codziennie, ale
    nie od zera)

    Jak liczę wykazywaną pojemność?

    pokazywane zużycie mAh dzielę
    przez pokazywane zużycie procentów

    Miernik to słaby -- zważywszy podwojenie (z 2.5 Ah do
    pełnych 5 Ah) pojemności po aktualizacji softu telefonu.

    Obecnie najwięcej zabiera WiFi.
    Ekran im jaśniejszy -- tym więcej ciągnie.
    (a tym jaśniejszy -- im jaśniej dookoła)

    Tryby oszczędne irytują -- telefon traci zbyt wiele czasu na obudzenie...

    > i kiepska jasnosc wyswietlacza.

    Też nie narzekam, ale widziałem ciemne Asusy.

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,