  • 1. Data: 2015-08-14 20:59:39
    Temat: Żeńska wersja RJ45 na kabel (gniazdo)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Szukam ekwiwalentu żeńskiego dla normalnej wtyczki RJ45/Ethernet męskiej -
    taka plastikowa do zaciskania na kablu CAT5 aby dostać gniazdko na kabel.

    Chcę zrobić przejściówkę podobną do tej:
    http://www.aliexpress.com/item/High-Qualiy-RJ45-Fema
    le-to-Male-cable-Adapter-Cat-Network-Extension-Cable
    -Length-30cm-Black/32392198762.html

    Z tym że chcę połączyć dwa urządzenia od dwu różnych producentów używające
    tego standardu do RS232 i zarobić tam w tym gniazdku nietypowy sposób
    krosowania pinów.

    Widział ktoś gniazdko RJ45 na kabel do samodzielnego zarabiania?

  • 2. Data: 2015-08-14 21:13:14
    Temat: Re: Żeńska wersja RJ45 na kabel (gniazdo)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > krosowania pinów.
    >
    > Widział ktoś gniazdko RJ45 na kabel do samodzielnego zarabiania?

    Ja sobie nawet nie potrafię wyobrazić żeby żeńskie złącze na kabel (czyli
    w domyśle małe) można było jakoś w prosty sposób zarobić. Bo niby czym?
    Standardową zaciskarką do wtyczek? Chyba nie. Jakimś specjalnym diwajsem?
    Kto taki zrobi i czy będzie miał zbyt większy niż trzy sztuki?

    Ale można przecież:

    1. Kupić ten kabel za US $2.32, oberżnąć wtyczkę i zacisnąć na nowo po
    swojemu;
    2. Zrobić od nowa nietypowo skrosowany kabel podwójnie męski, a na jeden
    koniec nałożyć standardową złączke typu lesbijka za pół dolara.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-08-14 21:14:42
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-08-14 20:59, Pszemol wrote:
    > Z tym że chcę połączyć dwa urządzenia od dwu różnych producentów
    > używające tego standardu do RS232 i zarobić tam w tym gniazdku nietypowy
    > sposób krosowania pinów.

    Może inaczej: kup takie coś:

    http://yagi.pl/images/AP/2007/rj45.jpg

    ... i w srodku pozamieniaj druty.

  • 4. Data: 2015-08-14 21:17:15
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2015-08-14 o 20:59, Pszemol pisze:
> [...]
    > sposób krosowania pinów.
    >
    > Widział ktoś gniazdko RJ45 na kabel do samodzielnego zarabiania?

    Prędzej znajdziesz adapter z dwoma gniazdkami, czyli rodzaj mufki do
    łączenia dwóch kabli.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2015-08-14 21:24:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Aug 2015 13:59:39 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]
    > Chcę zrobić przejściówkę podobną do tej:
    > http://www.aliexpress.com/item/High-Qualiy-RJ45-Fema
    le-to-Male-cable-Adapter-Cat-Network-Extension-Cable

    Takiej to nie, ale:
    -moduly Panduita, niby do panelu, ale luzem tez mozna,
    -male gniazdo scienne, choc one wcale nie takie male
    http://allegro.pl/gniazdo-rj-45-g-nt-8p8c-do-sieci-k
    omputerowej-abcv-i5550764796.html
    http://allegro.pl/puszka-komputerowa-gniazdo-rj-45-8
    p8c-235-i5573753928.html
    http://allegro.pl/gniazdo-rj45-rj-45-rj-45-8p8c-kat5
    e-wys24h-0501-i5057144847.html

    J.

  • 6. Data: 2015-08-14 21:24:33
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały napisał:

    > Może inaczej: kup takie coś:
    >
    > http://yagi.pl/images/AP/2007/rj45.jpg
    >
    > ... i w srodku pozamieniaj druty.

    Tam wśrodku dosyć ciężko się te druty zamienia, są zaciśnięte na
    tych złocistych drutach stykowych. Ale można próbować wywlec z
    plastiku i włożyć w nowe miejsce. Łatwiej użyć tego bez przeróbki,
    a druty zamieniać robiąc specjalny patchcord -- co już proponowałem.

    --
    Jarek

  • 7. Data: 2015-08-14 23:13:59
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 14.08.2015 20:59, Pszemol wrote:

    > Widział ktoś gniazdko RJ45 na kabel do samodzielnego zarabiania?

    http://tinyurl.com/qedxun7

    Jakub Rakus

  • 8. Data: 2015-08-15 05:06:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jakub Rakus" <s...@o...pl> wrote in message

    > http://tinyurl.com/qedxun7

    Interesujące... chyba kupię sobie sztukę do obejrzenia w ręce.
    Dzięki.

  • 9. Data: 2015-08-15 10:00:50
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 14 Aug 2015 21:24:32 +0200, J.F. napisał(a):

    > Takiej to nie, ale:
    > -moduly Panduita, niby do panelu, ale luzem tez mozna,
    > -male gniazdo scienne, choc one wcale nie takie male
> [...]

    Mogą też być same gniazda do systemu korytek instalacyjnych, np. firmy
    Molex - z wyglądu jest to podobne do tego, co zaproponował Jakub Rakus
    ale na dłuższą metę jako samodzielny element może się nie sprawdzić bo w
    zasadzie nie ma żadnego zabezpieczenia mechanicznego przed wyrwaniem
    przewodu.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 10. Data: 2015-08-15 10:13:12
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    To sa samozaciskajace sie , potrzebne sa tylko obcinaczki do koncowek
    albo nozyk np do tapet.