  • 11. Data: 2015-08-15 14:43:27
    Temat: Re: Żeńska wersja RJ45 na kabel (gniazdo)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "LeonKame" <k...@l...com> wrote in message
    news:mqmsao$utr$1@speranza.aioe.org...
    > To sa samozaciskajace sie , potrzebne sa tylko obcinaczki do koncowek albo
    > nozyk np do tapet.

    No tak, i tu może być problem pewien z niezawodnością łączy.
    Bo taki system zaciskany może się sprawdzać w gniazdku
    w ścianie, gdzie ani gniazdko ani kabel w ścianie się nie rusza,
    ale w przypadku rozwiązania kabla luzem może się to wszystko
    za szybko obruszać.

  • 12. Data: 2015-08-15 17:59:31
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 08/14/2015 02:59 PM, Pszemol wrote:
    > Szukam ekwiwalentu żeńskiego dla normalnej wtyczki RJ45/Ethernet męskiej
    > - taka plastikowa do zaciskania na kablu CAT5 aby dostać gniazdko na kabel.
    >
    > Chcę zrobić przejściówkę podobną do tej:
    > http://www.aliexpress.com/item/High-Qualiy-RJ45-Fema
    le-to-Male-cable-Adapter-Cat-Network-Extension-Cable
    -Length-30cm-Black/32392198762.html

    > Z tym że chcę połączyć dwa urządzenia od dwu różnych producentów
    > używające tego standardu do RS232 i zarobić tam w tym gniazdku nietypowy
    > sposób krosowania pinów.
    >
    > Widział ktoś gniazdko RJ45 na kabel do samodzielnego zarabiania?

    Czy coś takiego będzie Ci odpowiadać? http://tinyurl.com/q4jvxwy

    Ew. w HomeDepot czy Lowes powinieneś znaleźć takie moduliki:
    http://img.hisupplier.com/var/userImages/2009-10/12/
    aqrich$141609435%28s%29.jpg
    http://www.nb-telecom.com/upfiles/12845209531AQ-AM5E
    -SL.jpg

    pzdr,
    j.

  • 13. Data: 2015-08-15 18:30:01
    Od: Grzegorz Brzeczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    W dniu 14.08.2015 o 20:59, Pszemol pisze:
> [...]
    > sposób krosowania pinów.
    >
    > Widział ktoś gniazdko RJ45 na kabel do samodzielnego zarabiania?

    Jeżeli wymiary nie za duże to może takie gniazdko ?

    http://allegro.pl/gniazdo-natynkowe-kat-5-rj45-keyst
    one-gembird-i5551665993.html

    G.B.

  • 14. Data: 2015-08-17 08:42:34
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2015-08-15 o 14:43, Pszemol pisze:

> [...]
    > w ścianie, gdzie ani gniazdko ani kabel w ścianie się nie rusza,
    > ale w przypadku rozwiązania kabla luzem może się to wszystko

    Na dodatek rozwiązania z nożami Krone i podobnymi są takie sobie jeżeli
    chcesz działać z linką.

    Pozdrawiam

    DD