  • 1. Data: 2018-03-04 00:16:23
    Temat: Zielone światło.
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    Zielone światło zezwala na wjazd za sygnalizator i nic wiecej.

    Wjeżdzam na skrzyzowanie mając zielone i dochodzi do zderzenia, bo ktoś
    z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
    On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej.
    Moja wina, bo nie udzieliłem pierwszeństwa.

    Wniosek : na zielonym jechać z niedużą prędkością
    i uważnie obserwować czy ktoś nie nadjeżdża z prawej.

  • 2. Data: 2018-03-04 01:39:38
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-03-04 00:16, Kierwnik wrote:

> [...]
    >
    > Wniosek : na zielonym jechać z niedużą prędkością
    > i uważnie obserwować czy ktoś nie nadjeżdża z prawej.

    A potem się obudziłem...

  • 3. Data: 2018-03-04 07:18:15
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 04-03-2018 o 00:16, Kierwnik pisze:

> [...]
    >
    > Wniosek : na zielonym jechać z niedużą prędkością
    > i uważnie obserwować czy ktoś nie nadjeżdża z prawej.

    Obstawiam że nie piszesz o JEDNYM skrzyżowaniu, a o zestawie skrzyżowań,
    np. rondzie.

  • 4. Data: 2018-03-04 07:57:16
    Od: "Kierwnik" <j...@l...pl>

    > Obstawiam że nie piszesz o JEDNYM skrzyżowaniu, a o zestawie skrzyżowań,
    > np. rondzie.

    Nie ma znaczenia jakie skrzyzowanie.
    Istotne jest, aby ruchem kierowały światła zwykłe (nie kierunkowe).

  • 5. Data: 2018-03-04 08:52:15
    Od: Czarek <c...@n...fm>

> [...]
    > z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
    > On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej.

    Bzdury piszesz. Ty masz pierwszeństwo bo masz zielone światło.
    Jeśli dla ciebie są światła to on też ma i przy prawidłowo działającej
    sygnalizacji on nie ma może mieć zielonego razem z tobą.

    > Moja wina, bo nie udzieliłem pierwszeństwa.

    Bo nie musiałeś, za to on wymusił.

    > Wniosek : na zielonym jechać z niedużą prędkością
    > i uważnie obserwować czy ktoś nie nadjeżdża z prawej.

    Nie tylko z prawej.

    --
    Czarek

  • 6. Data: 2018-03-04 09:07:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-04 o 08:52, Czarek pisze:

    > Bzdury piszesz. Ty masz pierwszeństwo bo masz zielone światło.
    > Jeśli dla ciebie są światła to on też ma i przy prawidłowo działającej
    > sygnalizacji on nie ma może mieć zielonego razem z tobą.

    Dobrze pisze - chcesz się przekonać to wjedź w Poznaniu na skrzyżowanie
    Kazimierza Wielkiego z Grabarami, albo na rondo Śródka od strony Warszawy.

  • 7. Data: 2018-03-04 09:15:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2018 08:52:15 +0100, Czarek napisał(a):

    > Bo nie musiałeś, za to on wymusił.

    Nie "wymusił" bo nie miał :) On co najwyżej "nie udzielił". Natomiast
    ten co miał zielone i doprowadził do zderzenia właśnie "wymusił"
    pierwszeństwo.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2018-03-04 09:16:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.03.2018 o 09:07, Trybun pisze:

    > Dobrze pisze - chcesz się przekonać to wjedź w Poznaniu na skrzyżowanie
    > Kazimierza Wielkiego z Grabarami, albo na rondo Śródka od strony Warszawy.

    Bzdury pisze.
    Przeczytaj jego post z 7:57

    --
    Czarek

  • 9. Data: 2018-03-04 09:18:32
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Natomiast
    > ten co miał zielone i doprowadził do zderzenia właśnie "wymusił"
    > pierwszeństwo.

    Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    --
    Czarek

  • 10. Data: 2018-03-04 09:22:41
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 4 Mar 2018 09:18:32 +0100, Czarek napisał(a):

    > Na jakiej podstawie tak twierdzisz?

    Na podstawie znajomości polskiego i zasad logiki :)
    --
    Jacek
    I hate haters.