  • 291. Data: 2018-04-05 15:16:41
    Temat: Re: Zielone światło dla madrych inaczej.
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-03-31 o 15:21, Cavallino pisze:

    > Ostatnio zwróciłem uwagę, że przed wjazdem na rondo doszła informacja
    > na specjalnych tablicach, że skręcając w lewo należy ustąpić
    > pierwszeństwa tym wjeżdżającym na rondo z przeciwnej strony, którzy
    > mają zielone.
    >
    > Ciężko czytelniej pokazać, że nie ma się pierwszeństwa przy zjeżdżaniu
    > z ronda.

    Bo Ty jak zawsze zwracasz uwagę na zupełnie nie związane z sytuacją
    duperele. Wyobraź sobie że nawet przez myśl nie przeszło aby skręcać w
    lewo - w kierunku Rataj. Ja chciałem jechać z Warszewskiej na wprost, w
    kierunku Garbar. Tak więc nie powołuj się na coś co w tym przypadku nie
    ma znaczenia.

    Jeszcze jedna uwaga, właśnie wróciłem z Poznania, dwukrotnie
    przejeżdżałem przez Śródkę - nie tylko nie było problemów z światłami,
    ale nawet jakichś patologii nie zaobserwowałem,. Wniosek -
    najprawdopodobniej nareszcie dobrze skonfigurowali światła.

  • 292. Data: 2018-04-05 15:49:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >światłami, ale nawet jakichś patologii nie zaobserwowałem,. Wniosek -
    >najprawdopodobniej nareszcie dobrze skonfigurowali światła.

    Albo swiateczne natezenie ruchu.
    Albo juz wiesz jak tam przejezdzac.

    Ewentualnie drobiazg - wystarczy, ze nie jestes pierwszy w kolejce, a
    przed toba jeden miejscowy, on sie zatrzyma w krytycznym momencie, ty
    za nim.
    Chyba ze faktycznie swiatla dobrze ustawili, i widzisz z bezpiecznej
    odleglosci, ze wjezdzaja i jakby nie ustepuja.

    Bo jak ktos pierwszy raz, to moze zglupiec kompletnie :-)
    Ba - zaloze sie, ze zglupieje, a nie "moze" :-)

    J.

  • 293. Data: 2018-04-05 17:20:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05-04-2018 o 15:16, Trybun pisze:

> [...]
    > ale nawet jakichś patologii nie zaobserwowałem,. Wniosek -
    > najprawdopodobniej nareszcie dobrze skonfigurowali światła.

    Tak myślałem, że mówisz o jakiejś prehistorii niesprawdzalnej.

  • 294. Data: 2018-04-06 19:05:15
    Temat: Re: Zielone światło.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kierwnik j...@l...pl ...

    > Zielone światło zezwala na wjazd za sygnalizator i nic wiecej.
    >
    > Wjeżdzam na skrzyzowanie mając zielone i dochodzi do zderzenia, bo ktoś
    > z ulicy poprzecznej po prawej stronie też wjechał.
    > On miał pierwszeństwo bo był po mojej prawej.
    > Moja wina, bo nie udzieliłem pierwszeństwa.
    >
    > Wniosek : na zielonym jechać z niedużą prędkością
    > i uważnie obserwować czy ktoś nie nadjeżdża z prawej.

    Dobrze ze to tylko kierwnik a nie Kierownik :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac