  • 31. Data: 2012-10-29 17:09:38
    Temat: Re: Zima
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-27 19:27, J.F. pisze:

    > I jak tym razem - zdazyliscie zalozyc zimowki, czy tym razem zima
    > zaskoczyla was przed tym jak spodziewaliscie sie ze zaskoczy drogowcow ?

    A jak ktoś nie zmienia na zimowe to co ma napisać? :)

  • 32. Data: 2012-10-29 18:14:37
    Od: <5...@9...181437.invalid> (Tom N)

    anacron w

    > A jak ktoś nie zmienia na zimowe to co ma napisać? :)

    Kolejną bajkę o komendancie.

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2012-10-29 18:23:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-29 15:14, J.F pisze:

    > P.S. a plyn zimowy do spryskiwaczy wlaliscie ?

    Nie, wypiłem. Pomijając walory zapachowe to miał jeszcze jedną
    zaletę (może więcej) - łatwiej się po tym grupę czyta.

  • 34. Data: 2012-10-29 18:25:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-29 18:14, (Tom N) pisze:
    > anacron w

    > Kolejną bajkę o komendancie.

    :)

    Wyjdzie tomik?

  • 35. Data: 2012-10-29 21:53:20
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 28 Oct 2012 21:29:13 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >Ciebie za monitorem to raczej nie zasypało.

    Ja w sobotę dwa razy zastałem auto w takim stanie:

    http://www.pixhost.org/show/2747/14658641_dsc_0224.j
    pg
    http://www.pixhost.org/show/4187/14658631_dsc_0225.j
    pg

    Zdjęcia z okolicy 10.00. Za drugim razem (koło 13.00) było nawet
    gorzej. Ale jakoś tragedii na drodze nie było.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 36. Data: 2012-10-29 22:08:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-29 21:53, jerzu pisze:

> [...]
    pg

    > Zdjęcia z okolicy 10.00. Za drugim razem (koło 13.00) było nawet

    To na zdjęciach to pikuś. Ja zdjęć nie robiłem, ale warstwa z 10cm
    to raczej było coś bardziej typowego.

    > Ale jakoś tragedii na drodze nie było.

    O 10 czy o 13 może nie. Trzeba było spróbować bardziej wieczorową
    porą. Ja wróciłem ~21. Tak, była tragedia.