  • 1. Data: 2012-10-26 15:07:33
    Temat: Fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    Uważam, że fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie
    robi zdjęcia samochodów przekraczających dopuszczalną
    prędkość z opóźnieniem.

    Już wcześniej wydawało mi się, że tak jest, ale dzisiaj
    miałam okazję zaobserwować to bardzo dokładnie.
    Jeżdżę tamtędy często.

    Na ul.Spacerowej dopuszczalną prędkość jest ograniczona
    do 40 km/h.
    Był wczesny ranek, więc ruch jeszcze niewielki.
    Jechałam z szybkością 35 km/h trzecim pasem, bo miałam
    zamiar skręcić w lewo w ul.Goworka.
    Tuż przed fotoradarem zostałam wyprzedzona przez jakiś
    samochód jadący środkowym pasem ze sporą prędkością.
    Tamten samochód szybko przejechał natomiast błysk
    fotoradaru pojawił się dokładnie w momencie gdy ja
    przed nim przejeżdżałam.

    Obawiam się, że prędkość tamtego samochodu zostanie
    przypisana mojemu i zapłacę mandat.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2012-10-26 15:42:33
    Temat: Re: Fotoradar na ul.Spacerowej w Warszawie
    Od: AZ <a...@g...com>

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2012-10-26, Ewa <x...@x...pl> wrote:
> [...]
    > fotoradaru pojawił się dokładnie w momencie gdy ja
    > przed nim przejeżdżałam.
    >
    > Obawiam się, że prędkość tamtego samochodu zostanie

    To jak przyjdzie wezwanie to napisz to samo co tutaj,
    jak nie przejdzie to idz do sadu i powtorz.

    http://www.youtube.com/watch?v=Fg7FQNnxC3E ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-10-27 12:58:45
    Od: misha <m...@o...pl>

    On 26 Paź, 15:07, "Ewa" <x...@x...pl> wrote:
> [...]
    > Je d tamt dy cz sto.
    >
    > Na ul.Spacerowej dopuszczaln pr dko jest ograniczona
    > do 40 km/h.
    > By wczesny ranek, wi c ruch jeszcze niewielki.
    > Jecha am z szybko ci 35 km/h trzecim pasem, bo mia am
    > zamiar skr ci w lewo w ul.Goworka.
    > Tu przed fotoradarem zosta am wyprzedzona przez jaki
    > samoch d jad cy rodkowym pasem ze spor pr dko ci .
    > Tamten samoch d szybko przejecha natomiast b ysk
    > fotoradaru pojawi si dok adnie w momencie gdy ja
    > przed nim przeje d a am.
    >
    > Obawiam si , e pr dko tamtego samochodu zostanie

    jesli na fotce bedzie choć skrawek innego pojazdu, bedzie ona
    odrzucona.
    Raczej o żednym opóznienieu nie moze byc mowy i zostanie to
    wytłumaczone stosowntm certyfikatem.

    Spora liość trafień jest odrzycana wiec będzmy dobrej mysli...
    pozdr.

  • 4. Data: 2012-10-27 20:51:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-26 15:07, Ewa wrote:

> [...]
    > Tamten samochód szybko przejechał natomiast błysk
    > fotoradaru pojawił się dokładnie w momencie gdy ja

    A co rozumiesz przez blysk? Napewno blysnal znajdujacy
    sie nad puszka flesz, moze czy patrzylas w szkielko
    i blysnelo zwyczajne odbicie?

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-10-27 22:00:18
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > A co rozumiesz przez blysk? Napewno blysnal znajdujacy
    > sie nad puszka flesz, moze czy patrzylas w szkielko
    > i blysnelo zwyczajne odbicie?

    Zbyt często mijam ten radar i zbyt wiele razy widziałam
    jak łapie samochody szybko jadące obok mnie, żeby móc
    się pomylić. Gdy błysk wywołuje samochód, który będzie
    na zdjęciu razem z moim, to nie ma problemu. Wiem,
    że gdy na zdjęciu z takiego radaru widać więcej niż jeden
    samochód, to nie może być ono podstawą mandatu.
    W opisanym przeze mnie przypadku mam jednak podstawy
    sądzić, że "winowajcy" na zdjęciu już nie będzie. :-(

    Podrawiam
    Ewa

  • 6. Data: 2012-10-28 10:18:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-10-27 20:00:18 +0000, "Ewa" <x...@x...pl> said:

    > W opisanym przeze mnie przypadku mam jednak podstawy
    > sądzić, że "winowajcy" na zdjęciu już nie będzie. :-(

    Więc trzeba teraz wykonać magiczną procedurę:

    poczekać...

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2012-10-29 15:27:05
    Od: "Semi" <o...@s...pl>

    Użytkownik "misha" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    jesli na fotce bedzie choć skrawek innego pojazdu, bedzie ona
    odrzucona.

    lub wykadrowane :-)

  • 8. Data: 2012-10-29 17:23:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-10-27 12:58, misha pisze:
    > jesli na fotce bedzie choć skrawek innego pojazdu, bedzie ona
    > odrzucona.

    Powinna być, ale czasami nie jest emil mial taki przypadek. Mało tego
    nawet jak nie widać innego pojazdu to nadal tylko pierdolony doppler i
    błąd możliwy.

  • 9. Data: 2012-10-29 17:27:50
    Od: "Ewa" <x...@x...pl>

    > Powinna być, ale czasami nie jest emil mial taki przypadek. Mało tego
    > nawet jak nie widać innego pojazdu to nadal tylko pierdolony doppler i
    > błąd możliwy.

    A co to jest ten ..... doppler?
    I jaki przypadek miał emil?

    Chcę się przygotować na ewentualną rozmowę. :-(

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 10. Data: 2012-10-29 18:21:25
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 12/10/29 17:27, Ewa pisze:

    > A co to jest ten ..... doppler?

    radary mierzace predkosc pojazdu wykorzystują zjawisko fizyczne nazywane
    efektem dopplera..... i zasadniczo w tym momencie powinnas przestac
    dalej czytac i przyjac to do wiadomosci - ze tak jest :) (bez urazy)

    jak chcesz sie zaglebic .... http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Dopplera