  • 1. Data: 2014-05-21 21:14:11
    Temat: Zlamanie hasla bios :)
    Od: v...@g...com

    Witam mam mam problem zapomniałem hasła do komputera hasło to zakładał w biosie.
    Tylko że nie mogę wejść nawet do biosa. Jak mam zresetowac to hasło:( Proszę o szybka
    odpowiedź :)

  • 2. Data: 2014-05-21 21:18:05
    Temat: Re: Zlamanie hasla bios :)
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Witam mam mam problem zapomniałem hasła do komputera hasło to zakładał w
    > biosie.
    > Tylko że nie mogę wejść nawet do biosa. Jak mam zresetowac to hasło:(
    > Proszę o szybka odpowiedź :)

    zworką

  • 3. Data: 2014-05-21 21:19:01
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    ja tam nie wiem, ale zawsze można spróbować wyjąć baterię, chyba, że to
    laptop...

  • 4. Data: 2014-05-21 21:47:16
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-05-21 21:14, v...@g...com pisze:
    > Witam mam mam problem zapomniałem hasła do komputera hasło to zakładał w biosie.
    Tylko że nie mogę wejść nawet do biosa. Jak mam zresetowac to hasło:( Proszę o szybka
    odpowiedź :)

    Albo zworką, jak ktoś wspominał, wyjąć baterię, a jak to laptop, to
    zanieść do serwisu. Chyba, że system możesz uruchomić.

  • 5. Data: 2014-05-23 08:12:19
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 21-05-2014 21:47, BQB pisze:

    > Albo zworką, jak ktoś wspominał, wyjąć baterię, a jak to laptop, to
    > zanieść do serwisu. Chyba, że system możesz uruchomić.

    A jakie to ma znaczenie czy laptop? Że dłużej schodzi dostanie się do
    baterii? No trzeba trochę się pobawić, ale żeby z tego powodu od razu do
    serwisu biec?

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-05-23 08:25:51
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]
    Tylko że nie mogę wejść nawet do biosa. Jak mam zresetowac to hasło:( Proszę o szybka

    http://www.dobreprogramy.pl/Shaki81/Zapomnialem-hasl
    a-do-BIOSu-pomocy,40772.html
    warto poczytać również komentarze

  • 7. Data: 2014-05-23 10:38:19
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2014-05-21 21:19, tusk, donald tusk wrote:
    > ja tam nie wiem, ale zawsze można spróbować wyjąć baterię, chyba, że to
    > laptop...

    w laptopie też można...

  • 8. Data: 2014-05-23 17:14:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > A jakie to ma znaczenie czy laptop? Że dłużej schodzi dostanie się do baterii?
    > No trzeba trochę się pobawić, ale żeby z tego powodu od razu do serwisu biec?

    Takie, że w laptopach wyjęcie baterii nie resetuje hasła biosu.

  • 9. Data: 2014-05-23 18:51:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-05-23 17:14, qwerty pisze:
    > Użytkownik "ZakonSpirowany" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Takie, że w laptopach wyjęcie baterii nie resetuje hasła biosu.

    IBM w ThinPadach "resetował" hasło przez wymianę płyty głównej.
    Jak tam teraz to wygląda we współczesnych sprzętach?

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2014-05-23 19:23:35
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 23/05/2014 17:51 Irokez wrote:

    > IBM w ThinPadach "resetował" hasło przez wymianę płyty głównej.
    > Jak tam teraz to wygląda we współczesnych sprzętach?

    Jakieś 3-4 lata temu mieliśmy w pracy podobny problem z laptopem HP.
    Po kilku próbach "chałupniczych" skontaktowaliśmy się z serwisem. Po
    dostarczeniu im numeru seryjnego i dowodu zakupu mailem przyszedł
    program, który uruchomiony z poziomu dos zresetował bios.
    Program nie działał na innym laptopie tego samego modelu.

    --
    M.