  • 91. Data: 2018-09-15 14:12:22
    Temat: Re: Złe DPFy znowu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2018 13:31:32 +0200, z napisał(a):

    > Jeśli rząd będzie mądry i będzie rozumiał że polaczki są inne to nie
    > będzie na siłę respektować norm które sobie wymyśliła jakaś
    > wyimaginowana wspólnota nie bacząc na różnorodność o sensie
    > proekologicznym nie wspominając

    Ni ch* :-)
    Mieszkaniec Unii ma prawo do czystego powietrza, a jak rzad o to nie
    dba, to placi kare.
    I ma do wyboru - zadbac, lub wypisac kraj z Unii.

    > Mądry rząd zaostrzyłby badania techniczne i sprawdzał czy kopci czy nie
    > kopci.

    no i gdzies w tym sie miesci sprawdzanie, czy DFP jest, i czy jest
    sprawny.

    J.

  • 92. Data: 2018-09-15 16:14:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-09-15 o 14:12, J.F. pisze:

    > no i gdzies w tym sie miesci sprawdzanie, czy DFP jest, i czy jest
    > sprawny.

    Przypomnij sobie od czego zaczął się ten wątek.
    Od bolszewickiego sprawdzania mania/niemania dpfa jako "capaneum" na
    czyste powietrze.
    Żałosne

  • 93. Data: 2018-09-15 16:38:41
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli samochody są tak dobre a przepisy jeszcze lepsze to dlaczego nie
    wymuszają łatwej wymiany żarówki?
    My bezpieczeństwo mamy w du... a co tu się zajmować czystym powietrzem.

    I znowu dochodzimy do starego problemu. KOSZTY
    Producenci i rządzący pod wpływem lobbingu chcą aby były wyższe
    wycierając sobie gęby ekologią a klienci kombinują żeby obsługa tego
    czegoś jednorazowego co kiedyś się nazywało AUTEM była jak najtańsza.

  • 94. Data: 2018-09-15 17:00:59
    Od: kk <k...@o...pl>

    > To raczej zależy od typu uszkodzenia. Jak sonda całkiem padnie, to
    > zdiagnozować łatwo - brak napięcia na jej końcówkach (a powinno być ileś
    > tam mV). W Ładzie komputer już raz mi to właśnie wykrył. Co innego
    > oczywiście jeśli sonda "oślepnie" i z jakichś powodów nie widzi spalin
    > (tlenu), udając że wszystko gra. Wtedy faktycznie klops.

    Jak nie widzi spalin to tym bardziej da się wykryć.

  • 95. Data: 2018-09-15 18:11:29
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-11 o 09:13, Myjk pisze:

    > Dlatego dobrze że zabronili palić papierochy wszędzie gdzie popadnie.
    > Większość ma więcej prawdziwej wolności teraz, czyli tak jak powinno być.

    Bzdurzysz. Ludzie w większości palili i teraz nie mogą. W pubach np.

  • 96. Data: 2018-09-15 18:14:00
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-11 o 09:30, Myjk pisze:

    > Powtarzam ponownie, zluzuj galoty bo się w końcu doigrasz takimi tekstami i
    > będziesz musiał jeździć elektrycznymi taczkami. Ale oczywiście masz rację,
    > jest przyzwolenie na trucie ludzi przez koncerny samochodowo-paliwowe.
    > Dlatego ja kibicuję autom elektrycznym, bo są pozbawione możliwości
    > kombinowania, nei spalają oleju nawet jak bardzo się chce, nie można im
    > powycinać DPFów, ogólnie nie da się przy nich kombinować tak jak przy
    > spalinowcach.

    Ponoć taka ustawa im wyszła, że w miejskich strefach ekologicznych nie
    mogą jeździć rowery. Mogą jeździć samochody elektryczne, czyli te
    których jeszcze zasadniczo nie ma. Półgłówki.

  • 97. Data: 2018-09-15 18:39:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Sep 2018 16:14:37 +0200, z napisał(a):

    > Przypomnij sobie od czego zaczął się ten wątek.
    > Od bolszewickiego sprawdzania mania/niemania dpfa jako "capaneum" na
    > czyste powietrze.
    > Żałosne

    No a rzad jest troche miedzy mlotem a kowadlem.

    Z jednej strony unijne kary, z drugiej wk* elektorat.
    Ale elektorat moze sie tez wk* za tolerowanie dymiacych diesli.

    Wiec trzeba sprawdzic, ktorego elektoratu jest wiecej :-)

    Ale jest trzecie rozwiazanie - zapewnic dostawy tanich filtrow DPF, na
    wymiane :-)

    J.

  • 98. Data: 2018-09-15 18:39:28
    Od: kk <k...@o...pl>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a2a

  • 99. Data: 2018-09-15 19:08:06
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu sobota, 15 września 2018 16:38:46 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > Jeśli samochody są tak dobre a przepisy jeszcze lepsze to dlaczego nie
    > wymuszają łatwej wymiany żarówki?

    Wymuszają:

    Regulamin nr 48 Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych
    (EKG ONZ) - Jednolite przepisy dotyczące homologacji pojazdów w odniesieniu do
    urządzeń oświetleniowych i sygnalizacji świetlnej

    pkt. 5.23. Światła muszą być zamontowane w pojeździe w taki sposób, żeby umożliwić
    prawidłową wymianę źródła światła bez pomocy eksperta oraz bez użycia innych
    specjalistycznych narzędzi niż te dostarczone wraz z pojazdem przez producenta.
    Producent pojazdu zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pojazdem szczegółowego
    opisu procedury wymiany.

    Regulamin obowiązuje od 30 grudnia 2011 r.

  • 104. Data: 2018-09-16 09:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ale on jest dobrze zaprojektowany, bo wszystko należycie działa. Jak
    > nie działa, znakiem tego użytkownik daje dupy -- i na to rady nie
    > ma, patrz ostatni akapit.

    > Karmiąc się bzdurami wypisywanymi przez tutejszych "specjalistów" co
    > kupili zajeżdżone trupy albo co gorsza wzorujących się na takich
    > użytkownikach powielając ich brednie.

    Podoba mi sie twój sposób rozumowania - przeprowadziłes testy na jednym
    samochodzie i własciwie wiesz juz wszystko o dpfach...
    A jak komus padł po 90kkm to pewnie wina uzytkownika, trup auto i nic to
    ze auto nowe, kierowca zawodowy etc... Ech... Jak to było? Zluzuj galoty
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,