  • 1. Data: 2009-03-23 22:57:54
    Temat: (w noki jak w ericssonie) Szybkie pisanie sms
    Od: p...@g...com

    Witam

    W starych ericssonach (R320S) można było używać przycisków
    +/- (volume up/down) do szybkiego pisania smsów. Zamiast klikać
    trzy razy '2' by otrzmać 'c' klikało się jednocześnie '-' i '2'. Ta
    opcja
    działała jeszcze później w Sony Ericsson t610. Czy jest jakiś sposób
    (dodatkowy soft?) by to działało w noki?
    Słownika T9 niestety nie trawie...

    Będę wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2009-03-23 23:32:00
    Temat: Re: (w noki jak w ericssonie) Szybkie pisanie sms
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    p...@g...com pisze:
> [...]
    > opcja
    > działała jeszcze później w Sony Ericsson t610. Czy jest jakiś sposób
    > (dodatkowy soft?) by to działało w noki?

    to chyba był patent eriscona i nikt tego nie stosował. Co do nokii to w
    tamtych czasach po A było Ą, natomiast o wyświetlaniu wszystkich liter
    na klawiszu mogłeś tylko pomarzyć. teraz pozostaje Ci s/eryk p1.
    naprawde szybko sie pisze :)

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-03-23 23:44:49
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > tamtych czasach po A było Ą, natomiast o wyświetlaniu wszystkich liter
    > na klawiszu mogłeś tylko pomarzyć. teraz pozostaje Ci s/eryk p1.

    Popieram w 100%. Miałem P1 przez rok i naprawdę można się szybko nauczyć
    pisać.

    Szadzik

  • 4. Data: 2009-03-24 20:31:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    ToMasz pisze:

    > to chyba był patent eriscona i nikt tego nie stosował. Co do nokii to w
    > tamtych czasach po A było Ą,

    Nadal tak jest.

    > natomiast o wyświetlaniu wszystkich liter
    > na klawiszu mogłeś tylko pomarzyć. teraz pozostaje Ci s/eryk p1.

    Oj tam, tylko. Mało to innych telefonów z QWERTY? Nokia E71, tańsza E63
    czy starsza E61/E61i.

    Marek