  • 1. Data: 2009-03-23 21:40:53
    Temat: Taktowanie pakietowych minut - Play Fresh i inne ?
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Konkretnie chodzi o PLAY FRESH i minuty w wykuiponym pakiecie taniej do Play
    i na stacjonarne (100m / 5zł)
    Czy ich taktowanie naliczane jest tez co sek. czy do pełnej minuty ?

    Jak jest w innych sieciach ?
    Nigdy też nie miałem tel. na abonament i przy okazji ciekawi mnie jak te
    darmowe minuty sa naliczane...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-23 22:33:00
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    W I A D Z I U pisze:
    > Konkretnie chodzi o PLAY FRESH i minuty w wykuiponym pakiecie taniej do Play
    > i na stacjonarne (100m / 5zł)
    > Czy ich taktowanie naliczane jest tez co sek. czy do pełnej minuty ?

    co do sekundy

  • 3. Data: 2009-03-23 22:46:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 22:40:53 +0100, W I A D Z I U napisał(a):

    > Konkretnie chodzi o PLAY FRESH i minuty w wykuiponym pakiecie taniej do Play
    > i na stacjonarne (100m / 5zł)

    Jak się okazało, to wcale nie są pakiety, tylko usługa włączana na
    stałe.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-03-23 23:22:04
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    > Jak się okazało, to wcale nie są pakiety, tylko usługa włączana na
    > stałe.

    dlaczgo tak sądzisz ? w wieksosci pisza ze trzeba samemu aktywowac i raczej
    tak jest....

    poczekaj do 30 dni od aktywacji pakietu

  • 5. Data: 2009-03-24 00:11:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Zobacz tutaj: news:gq8ic7$qad$1@news.onet.pl

    > w wieksosci pisza ze trzeba samemu aktywowac i raczej
    > tak jest....

    Aktywujesz i już zostaje aktywne aż do...
    No, właśnie! Wygląda na to, że do końca świata i jeden dzień dłużej ;)
    Co miesiąc automatycznie będzie pobierać z konta 5 zł, aż na koncie nie
    pokaże się dno.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-03-24 00:31:06
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > No, właśnie! Wygląda na to, że do końca świata i jeden dzień dłużej ;)
    > Co miesiąc automatycznie będzie pobierać z konta 5 zł, aż na koncie nie

    Heh - za miesiac bede wiedzial :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-03-24 00:54:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Dnia Tue, 24 Mar 2009 00:22:04 +0100, W I A D Z I U napisał(a):

    > Zobacz tutaj: news:gq8ic7$qad$1@news.onet.pl

    W serwisie Mój Play (Play 24) jest napisane, ze:
    Masz do dyspozycji Pakiet 100 minut do wykorzystania na połączenia głosowe i
    video do Play i na numery stacjonarne.

    Pakiet ma ważność 30 dni i kosztuje 5 zł brutto (z VAT).
    ^^^^^^
    W miesiącu możesz kupić maksymalnie 3 pakiety

    Czyli zobaczymy, jak to z tymi pakietami i minutami jest....

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-03-28 15:48:53
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    Chris pisze:

    > Jak się okazało, to wcale nie są pakiety, tylko usługa włączana na
    > stałe.

    NIEPRAWDA. Jakbyś faktycznie czytał tą grupę to zobaczyłbyś wątek
    założony 22 marca "Pakiety minut w Play - pytanie" w którym jest
    dokładnie wyjaśnione że to nie usługa tylko pakiet który po miesiącu wygasa.

  • 9. Data: 2009-03-28 20:25:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 16:48:53 +0100, uzytkownik napisał(a):

    > NIEPRAWDA. Jakbyś faktycznie czytał tą grupę to zobaczyłbyś wątek
    > założony 22 marca "Pakiety minut w Play - pytanie" w którym jest
    > dokładnie wyjaśnione że to nie usługa tylko pakiet który po miesiącu wygasa.

    Gdybyś umiał czytać ze zrozumieniem, to zapewne byś zauważył, że w tej
    dyskusji brałem aktywny udział, oraz że mój post który byłeś łaskaw
    złośliwie skomentować, napisałem 23 marca, a komentarz użytkownika "tl"
    zawierający wyjaśnienie rzecznika prasowego Play (o ile to faktycznie
    Marcin Gruszka ukrywa się pod nickiem "2face", bo pewności nie ma!)
    ukazał się dopiero 3 dni później.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof