  • 1. Data: 2009-03-24 00:51:18
    Temat: Jeszcze jedna chujnia w PF
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Chociaz generalnie i tak polecam te oferte :)
    Otoz wyglada na to, ze "minuty do wszystkich sieci" (te za polaczenia
    przychodzace), wykorzystywane sa *przed* pakietem 100 minut do Play i na
    stacjonarne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2009-03-24 07:59:36
    Temat: Re: Jeszcze jedna chujnia w PF
    Od: osiek <o...@g...pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > Otoz wyglada na to, ze "minuty do wszystkich sieci" (te za polaczenia
    > przychodzace), wykorzystywane sa *przed* pakietem 100 minut do Play i na

    czegoś nie rozumiem.. dzwonisz za darmo zamiast płacić 5 groszy i
    jeszcze narzekasz?

    ;) wiem wiem chciałoby się żeby to do obcych sieci tylko było :P

  • 3. Data: 2009-03-24 09:45:26
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czegoś nie rozumiem.. dzwonisz za darmo zamiast płacić 5 groszy i jeszcze
    > narzekasz?

    Alez nie narzekam :)
    P:rzeciez mowie, ze polecam oferte! - lepszej przeciez nie ma :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-24 12:27:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 08:59:36 +0100, osiek napisał(a):

    > czegoś nie rozumiem.. dzwonisz za darmo zamiast płacić 5 groszy i
    > jeszcze narzekasz?
    >

    > ;) wiem wiem chciałoby się żeby to do obcych sieci tylko było :P

    Nie, nie tylko o to chodzi!
    Minuty za połączenia przychodzące nie mają terminu ważności, natomiast
    niewykorzystane minuty z pakietu przepadają!
    Czyli w praktyce oznacza to, że mi przepadają minuty do wszystkich
    sieci!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-03-24 13:30:50
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 01:51:18 +0100, SDD napisał(a):

> [...]
    > Otoz wyglada na to, ze "minuty do wszystkich sieci" (te za polaczenia
    > przychodzace), wykorzystywane sa *przed* pakietem 100 minut do Play i na

    To rzeczywiście gorzej, niż gdyby było odwrotnie. Ale jak piszesz - mimo
    tego cała oferta wciąż jest niezła. Natomiast czy potwierdzasz to
    ostatecznie oraz jakie są pozostałe chujnie PF? Bo jeśli tylko 3 pakiety
    maksymalnie na raz, to ja od początku tak to rozumiałem, poza tym nie
    wygadam więcej niż 300 minut miesięcznie do sieci.

    Pozdrawiam
    Tony

  • 6. Data: 2009-03-24 15:40:35
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Chris pisze:

> [...]
    > niewykorzystane minuty z pakietu przepadają!
    > Czyli w praktyce oznacza to, że mi przepadają minuty do wszystkich

    Czekaj, moment...

    przepadają Ci mnuty do wszystkich sieci???? ee jakie minuty? skoro jak
    twierdzisz że minuty za przychodzące nie mają terminu ważności (a zdaje
    się mają) i one Cię satysfakcjonują to po kiego grzyba Ci jakieś
    pakiety? nie wystarczy Ci raz w roku zasilić kwotą 5pln aby mieć ważne
    konto a wykorzystywać minuty za przychodzące?

    Jednym słowem coś mieszasz panie kolego ;)

  • 7. Data: 2009-03-24 16:43:34
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 14:30:50 +0100, Tony napisał(a):

    > jakie są pozostałe chujnie PF? Bo jeśli tylko 3 pakiety
    > maksymalnie na raz, to ja od początku tak to rozumiałem, poza tym nie
    > wygadam więcej niż 300 minut miesięcznie do sieci.

    Rzecz w tym, że to wcale nie są 3 pakiety!
    Przeczytaj tę wiadomość news:gq8ic7$qad$1@news.onet.pl.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2009-03-24 17:46:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 24 Mar 2009 16:40:35 +0100, osiek napisał(a):

> [...]
    > twierdzisz że minuty za przychodzące nie mają terminu ważności (a zdaje
    > się mają) i one Cię satysfakcjonują to po kiego grzyba Ci jakieś

    A gdzie napisałem, że minuty za rozmowy przychodzące mnie
    satysfakcjonują?
    Te minuty jak najbardziej liczą się w bilansie, ale bynajmniej nie są
    wystarczające i zakup pakietów jest jak najbardziej wskazany.

    > nie wystarczy Ci raz w roku zasilić kwotą 5pln aby mieć ważne
    > konto a wykorzystywać minuty za przychodzące?
    >
    > Jednym słowem coś mieszasz panie kolego ;)

    Wydawało mi się, że to co napisałem powinno być dla każdego oczywiste.
    Jeśli dla Ciebie nie jest, to postaram się problem przedstawić na
    możliwie uproszczonym, hipotetycznym przykładzie.

    A więc na początku miesiąca mam pakiet 100 minut do Play oraz 50 minut
    do wszystkich za rozmowy przychodzące.
    Może się tak zdarzyć, że przez pierwszą część miesiąca mam prawie
    wyłącznie połączenia do Playa, na które schodzi mi posiadane 50 minut na
    połączenia do wszystkich. Pech chce, że akurat po wyczerpaniu tych 50
    minut za rozmowy wychodzące, już do końca miesiąca muszę dzwonić na
    numery do innych sieci i niech tych rozmów dla równowagi też będzie 50
    minut.
    W efekcie, mimo że na początku miesiąca miałem na koncie łącznie 150
    darmowych minut, a rozmów odbyłem 100 minut, to za 50 minut połączeń
    poza sieć musiałem zapłacić po normalnej cenie, a 50 minut z wykupionego
    pakietu, po upływie miesiąca rozliczeniowego mi przepadło.
    A tej sytuacji, te 5 zł na rok, które mi proponujesz, może się okazać
    niewystarczające ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-03-24 18:03:12
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > pakietu, po upływie miesiąca rozliczeniowego mi przepadło.
    > A tej sytuacji, te 5 zł na rok, które mi proponujesz, może się okazać

    A tak z ciekawosci spytam: mowicie o jakichs dodatkowych pakietach, czy
    standardowych doladowaniach? Te z tego co zrozumialem wazne sa tyle ile
    konto??

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2009-03-24 18:46:18
    Od: osiek <o...@g...pl>

    no w takiej bardzo hipotetycznej acz możliwej sytuacji masz całŻowitą
    rację. Jednak w normalnym (czyt. równomiernym obciążeniu na wszystkie
    kierunki bez jednego numeru/kierunku) użytkowaniu taka sytuacja ma
    bardzo małe szanse się wydarzyć. Poza tym sumarycznie i tak minuty będą
    niższe niż 29 groszy a wyższe niż 5 ;)