  • 1. Data: 2014-11-15 14:30:19
    Temat: Zmiana silnika w Yamaha wr 125 na 250cm3.
    Od: RomekG <roman.gaida.bosch@_NOSPAM_interia.pl>

    Witam wszystkich miłosników 2 kółek. Moi drodzy mam takie pytanko czy
    silnik z Yamahy WR 250 4T lub 2T podejdzie do Yamahy WR 125R 4T ??? Jestem
    w posiadaniu Yamahy WR 125 4T z 2012-2013 roku no i oczywiście z czasem
    zabrakło koników do szaleństwa. Myslę żeby wstawić inny silnik z większą
    mocą(około 30-35KM) no chyba że idzie coś wiecej wyciągnąć z tego
    silniczka. Trochę mnie kosztowała ta zabawka i nie mam zamiaru sprzedawać
    go bo wiem co mam (od nowości). Czekam na Wasze pomysły i
    odpowiedzi.Pozdrawiam

  • 2. Data: 2014-12-08 13:07:16
    Temat: Re: Zmiana silnika w Yamaha wr 125 na 250cm3.
    Od: j...@g...com

    W dniu sobota, 15 listopada 2014 14:30:20 UTC+1 użytkownik RomekG napisał:
> [...]
    > silniczka. Trochę mnie kosztowała ta zabawka i nie mam zamiaru sprzedawać
    > go bo wiem co mam (od nowości). Czekam na Wasze pomysły i

    Witam

    Może jednak sprzedać?! Akurat szukam :) WR 125 R
    Niestety nie ma tego na rynku wtórnym praktycznie w ogóle.
    Fakt, ze w tej pojemności wtrysk i chłodzenie wodą, no i 15KM to rzadkość, ale żeby
    tak nic nie było.