  • 1. Data: 2018-11-25 17:46:40
    Temat: Znowu BMW
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Ja wiem że inni też robią wypadki i nawet więcej ale jakoś tak się składa
    że w kategorii najbardziej spektakularne czy bezmyślne są w czołówce.

    "Wypadek z dnia 25. 09. 2016 r. na Drodze Krajowej nr 8 na trasie
    Białystok - Ostrów Mazowiecka w okolicach miejscowości Sikory Bartyczki.
    Wszyscy uczestnicy wypadku przeżyli.
    Pasażerka Hondy doznała: złamanie 8 żeber, złamanie mostka, złamanie 2
    kręgów kręgosłupa, wybicie - podwichnięcie barku.
    Kierowca BMW złamanie obydwu rąk, złamanie rzepki, zerwane więzadła
    kolanowe, złamane 3 żebra, usunięcie śledziony.
    Kierowca Hondy - ogólne potłuczenia."

    "To tylko przypadek,że kierowca BMW rozpoczyna manewr wyprzedzania zaraz
    za samochodem ciężarowym na podwójnej ciągłej zamiast zacząć to robić to
    w odpowiedniej odległości od pojazdu poprzedzającego wtedy kiedy linie
    na jezdni będą na to pozwalały.IQ kierowcy BMW nie ma z tym wypadkiem
    nic wspólnego :P Tak,nie czepiam się kierowcy BMW i marka samochodu nie
    ma nic wspólnego z myśleniem u niektórych kierowców tej marki i ich IQ
    (tak nie stać mnie na BMW a zwłaszcza takie jak na tym filmie)."

    https://www.sadistic.pl/czolowka-honda-vs-bmw-vt4842
    02.htm

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 2. Data: 2018-11-25 19:34:04
    Temat: Re: Znowu BMW
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-11-25 o 17:46, Janusz pisze:
> [...]
    > Pasażerka Hondy doznała: złamanie 8 żeber, złamanie mostka, złamanie 2
    > kręgów kręgosłupa, wybicie - podwichnięcie barku.

    Pan i władca w BMW, bo jedzie BMW i każdy inny musi ustąpić BMW z drogi.
    Tylko że ciota nawet nie dała szans na ucieczkę przed nim.
    Za mały mózg w tym BMW e nie potrafił skalkulować tego, myślał że przed
    BMW inny się nagle unicestwi i se pojedzie bez konsekwencji po podwójnej
    ciągłej. Albo niech spierdalają inni do rowu bo BMW jedzie.
    jak mnie ta marka wqr..ia.. gdziekolwiek widzę, słyszę, czytam.

    biedna kobieta, aby tylko z kręgosłupem było ok, reszta się zagoi.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-11-28 19:22:07
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > Albo niech spierdalają inni do rowu bo BMW jedzie.
    > jak mnie ta marka wqr..ia.. gdziekolwiek widzę, słyszę, czytam.

    A mnie wkurza takie uogólnianie. Bo te samochody jeżdżą same i
    specjalnie na ludzi polują. Idiotów można spotkać w każdej marce. A
    tutaj nie wiemy co zaszło, może zasłabł, usnął albo jakaś inna
    przyczyna poza kretyństwem. Chciałem tylko zwrócić uwagę że filmowiec
    nawet na centymetr nie zmienił toru jazdy, nie odbił kierownicą. To
    przecież odruch. Na reakcję było koło 50 metrów.
    A BMW to bardzo zacne i wdzięczne samochodziki, miałem kiedyś i jest na
    górze mojej listy ulubionych.
    Wojtek