  • 1. Data: 2018-11-24 18:32:24
    Temat: Elektryk spłonął?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smart-splona
    l-na-trasie-s2,279857.html

    Druga fotka -- tak efekt(y)ownie się chyba palą baterie? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 2. Data: 2018-11-24 19:13:58
    Temat: Re: Elektryk spłonął?
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.11.2018 o 18:32, Myjk pisze:

    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smart-splona
    l-na-trasie-s2,279857.html

    W całym materiale nie ma nic o tym, że miał napęd elektryczny/hybrydowy.
    Szukasz sensacji?

    > Druga fotka -- tak efekt(y)ownie się chyba palą baterie? :P

    Standardowy pożar samochodu z wieloma elementami z tworzyw sztucznych.
    Gdzie tam widzisz jakieś objawy palenia się baterii?
    Szukasz sensacji?

    --
    Czarek

  • 3. Data: 2018-11-24 19:18:29
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 24 Nov 2018 18:32:24 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >https://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news,smart-splon
    al-na-trasie-s2,279857.html

    >Druga fotka -- tak efekt(y)ownie się chyba palą baterie? :P

    Auto stało tam od wczoraj. Ciekawe czemu dziś się zapaliło.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 4. Data: 2018-11-24 19:20:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Nov 2018 19:13:58 +0100, Czarek

    > Szukasz sensacji?

    Etam, po prostu elektryki to dziadostwo, wiadomo to powszechnie, a tu mam
    potwierdzenie tego faktu. Jesteś widać ekooszołomem, i nie chcesz zobaczyć
    oczywistej prawdy o tym jeżdżącym gównie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 5. Data: 2018-11-24 19:22:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Nov 2018 19:18:29 +0100, j...@i...pl

    > Auto stało tam od wczoraj.

    No! Pewnie skończył mu się prunt!

    > Ciekawe czemu dziś się zapaliło.

    Bo to elektryczne gówno jest,
    trzeba je przerobić na żyletki. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2018-11-24 19:27:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.11.2018 o 19:20, Myjk pisze:
    > Sat, 24 Nov 2018 19:13:58 +0100, Czarek

    > Etam, po prostu elektryki to dziadostwo, wiadomo to powszechnie, a tu mam
    > potwierdzenie tego faktu.

    Taaa.. oczywista oczywistość. Nie mam zdania na temat elektryków
    (ewentualnie całkowicie neutralne)

    > Jesteś widać ekooszołomem, i nie chcesz zobaczyć
    > oczywistej prawdy o tym jeżdżącym gównie. :P

    Nic nie widać, oprócz tego, że był gaszony wodą (+ środek pianotwórczy)
    a jakieś iskry na jednym nieostrym zdjęciu o niczym nie świadczą.

    Po prostu nie szukam taniej sensacji, niepopartej jakimiś sensownymi
    faktami.

    --
    Czarek

  • 7. Data: 2018-11-24 19:33:46
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 24.11.2018 o 19:22, Myjk pisze:
    > Sat, 24 Nov 2018 19:18:29 +0100, j...@i...pl

    > No! Pewnie skończył mu się prunt!

    > Bo to elektryczne gówno jest,

    Masz dowód na tą twoją "teorię"?
    Jeśli zapalenie się może kilku pojedynczych egzemplarzy elektryków
    rocznie wyrobiło ci taką opinię, to poszukaj ile dziennie płonie na
    świecie samochodów spalinowych z powodu np. tylko nieszczelności układu
    paliwowego (nie bierz pod uwagę pożarów z powodu usterek instalacji
    elektrycznych w samochodach spalinowych) Możesz nawet policzyć ile
    będzie to procentowo do ogółu samochodu danego typu, sam jestem ciekawy
    wyników. Tylko rzetelnie to zrób.

  • 8. Data: 2018-11-24 19:49:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.11.2018 o 19:33, Czarek pisze:

> [...]
    > elektrycznych w samochodach spalinowych) Możesz nawet policzyć ile
    > będzie to procentowo do ogółu samochodu danego typu, sam jestem ciekawy

    Myjk to lokalny troll, co każda wątpliwość co do zajebistości elektryków
    traktuje równie poważnie jakbyś jego matkę obraził oskarżając ją o
    wątpliwe moralnie stosunki seksualne.

    Aktualnie ma napad i przedrzeźnia wyimaginowanych przeciwników, którzy
    złośliwie rzucają kalumie na jego ukochane auta. Napad jest wynikiem
    tego, ze choć zawsze chciał kupić elektryka to jak kupował nowy samochód
    żona mu nie pozwoliła, a według późniejszych wyjasnień sam doszedł do
    wniosku, że elektryki są najzajebistsze na świecie, ale niestety nie
    pasują do jego wyrafinowanych potrzeb i oczekiwań. Jakie to oczekiwania
    nie wyjaśniono - pewnie nie były kompatybilne z jego przyłaczem
    energetycznym wkopanym w posadzkę garażu. Kupił spalinkę, dostał
    mindfucka i teraz świruje.

    Nie cytuj tego posta, bo odpisze, żebyś mu trolli nie wyciągał, bo
    przeszkadza to w jego rekonwalescencji;)

    Shrek

  • 9. Data: 2018-11-26 09:45:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Nov 2018 19:33:46 +0100, Czarek

    > Masz dowód na tą twoją "teorię"?

    No przecież widzę!

    > Tylko rzetelnie to zrób.

    Czemu ja, to Ty twierdzisz że elektryki mało płoną. Pomijając że trudno się
    je gasi i strażacy nie mają takiego sprzętu nieboraki! Trzeba je przetopić
    na żyletki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2018-11-26 09:47:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 24 Nov 2018 19:27:33 +0100, Czarek

    > Nic nie widać, oprócz tego, że był gaszony wodą (+ środek pianotwórczy)
    > a jakieś iskry na jednym nieostrym zdjęciu o niczym nie świadczą.

    Widać że nie ma silnika i do tego się błyskało!

    --
    Pozdor
    Myjk