  • 1. Data: 2002-06-13 13:55:26
    Temat: Znowu neostrada
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...edu.pl>

    I znowu temat bumerang. W poniedzialek mialem problemy z uzyskaniem
    adresu IP z
    DHCP neostrady wiec wykonalem telefon na 0800-102-102. Byla godzina
    22:00 Po godzinie dzwonienia udalo mi sie w koncu dodzwonic i co mi
    powiedzial pan ? Niestety problemy z uzyskaniem adresu IP sa
    spowodowane tym iz adresow tych ZABRAKLO. Spowodowane jest to
    prawdopodnie tym iz niektorzy uzytkownicy ktorzy nielegalnie rozdzielaja
    Neostrade uzyskali wiecej niz jeden adres IP z DHCP i pracuja nad tym
    zeby temu zapobiec a poki co moge sobie probowac co pewien czas pobrac
    adres. Widac wiec ze tak jak ktos kiedys sugerowal TPSA nie ma
    wystarczajacej puli adresow i liczy ze nie wszyscy bede non-stop
    on-line. Nie brzmi to optymistycznie, chociaz ow pan wspomnial rowniez
    ze pracuja nad udostepnieniem nowej puli adresow. Dzisiaj rano udalo mi
    sie "zlapac" niestety nowy zmieniony (poprzedni mialem przez miesiac)
    adres i poki co wszystko dziala ok.

    Druga sprawa to ceny nowej Neostrady+. Pan stwierdzil ze zostaly on juz
    zatwierdzone i prawdopodnie od lipca mozna sie ich spodziewac. Ma byc
    tylko jedna opcja 512/128. Ceny maja byc zroznicowane zaleznosci od
    okresu umowy. Przy cyrografie na 12 miesiecy ma to byc cos kolo 197 PLN
    z groszami brutto. A przy umowie bez cyrografu 212 PLN z groszami.

    --
    S...@c...krakow.pl

  • 2. Data: 2002-06-13 14:58:19
    Temat: Re: Znowu neostrada
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Sebastian Maliszczak" <S...@c...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > spowodowane tym iz adresow tych ZABRAKLO. Spowodowane jest to
    > prawdopodnie tym iz niektorzy uzytkownicy ktorzy nielegalnie rozdzielaja

    a widzisz jacy egoisci ?

  • 3. Data: 2002-06-13 16:49:47
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    S...@c...edu.pl (Sebastian Maliszczak) wrote in
    <3...@c...krakow.pl>:

    /ciach.../

    >Widac wiec ze tak jak ktos kiedys sugerowal TPSA nie ma
    >wystarczajacej puli adresow i liczy ze nie wszyscy bede non-stop
    >on-line.

    IMHO gdyby zalozenia byly inne, to adresy nie bylyby dynamiczne...

    Wojtek

  • 4. Data: 2002-06-14 10:26:24
    Od: Bolek <a...@i...pl>

    Sebastian Maliszczak pisze:

    >Spowodowane jest to
    >prawdopodnie tym iz niektorzy uzytkownicy ktorzy nielegalnie rozdzielaja
    >Neostrade uzyskali wiecej niz jeden adres IP z DHCP i pracuja nad tym
    >zeby temu zapobiec

    a czy jest to w ogole mozliwe i na czym mialoby polegac?

  • 5. Data: 2002-06-15 01:23:48
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Bolek wrote:

    > a czy jest to w ogole mozliwe i na czym mialoby polegac?

    Wystarczy podłączyć terminal Neo i więcej niż jeden komputer (ustawiony
    na DHCP) do huba. Każdy dostanie adres...

    --
    I think I'm a clone now /---------------R-E-K-L-A-M-A-----------------
    there's always two of me | Ukulturalnij się! Zaprasza www.filharmonia.pl

  • 6. Data: 2002-06-15 23:41:27
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Sebastian Maliszczak pisze:

    >a czy jest to w ogole mozliwe i na czym mialoby polegac?

    hehe - bo wyglada na to ze cala Neostrada w pl korzysta z jednego
    wspolnego serwera DCHP - co znaczy ze kazdy abonent neo jest podpiety
    w zasadzie w Wawie :]]]

    januszek

  • 7. Data: 2002-06-16 18:26:00
    Od: "Pawel Zamaro" <z...@p...fm>

    > hehe - bo wyglada na to ze cala Neostrada w pl korzysta z jednego
    > wspolnego serwera DCHP - co znaczy ze kazdy abonent neo jest podpiety
    > w zasadzie w Wawie :]]]
    >
    > januszek
    nie nie jest to prawda, ja bedac w szczecinie mam wlasny server dhcp ktory
    przydziela adresy ip od 217.98.24.1 - 217.98.27.254

  • 8. Data: 2002-06-22 20:26:22
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Zdarzylo mi sie przez przypadek przypisac dwa adresy do jednej karty
    (drugi byl pod subinterfejsem)...i pod oba bylem widzialny (tzn ping
    dzialal) ale potem przestalo dzialac...ale nie jest to mile bo tak mozna
    spowodowac zajeceie niepotrzebne adresu...
    _bartek

  • 9. Data: 2002-06-22 23:58:08
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    a jak Ci sie to udalo ?

  • 10. Data: 2002-06-23 16:41:09
    Od: Bartosz Kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 23.06.2002 01:58, Uz.ytkownik Pawe? Zamaro napisa?:
    > a jak Ci sie to udalo ?

    Bodajze ktorys z klientow dhcp pod linuxa to potrafi - chyba dhcpxd czy
    dhcpcd takze ciekawe bardzo...
    Ciekaw jestem jak sie dzieli wtedy transfer
    _pozdrawiam
    __bartek