  • 1. Data: 2002-06-12 17:34:18
    Temat: Firewall do SDI
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    Będę miał SDI, co powinienem zrobić, aby czuc sie bezpiecznie?

    BaLab

  • 2. Data: 2002-06-12 21:52:42
    Temat: Re: Firewall do SDI
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <l...@s...mtl.pl>

    > Będę miał SDI, co powinienem zrobić, aby czuc sie bezpiecznie?

    Nie wychodzić z domu, wyłączyć prąd, gaz i wodę, no i ubezpieczyć się gdzies
    :))))

    TLZ

  • 3. Data: 2002-06-13 12:03:12
    Od: "Jacek Rogowiecki" <j...@p...onet.pl>

    "BaLab":

    > Witam!
    > Będę miał SDI, co powinienem zrobić, aby czuc sie bezpiecznie?

    Podales za malo danych, jezeli masz Windows to zainstaluj jakis programowy
    firewall, np. Norton Internet Security albo Zone Alarm plus jakis dobry
    program antywirusowy (np. Kaspersky Antivirus). A jezeli masz linuxa, to
    zainteresuj sie ipchains i iptables. O bsd i innych nie wspomne, bo to
    chyba bez sensu...

    JR

  • 4. Data: 2002-06-13 12:03:41
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    > Witam!
    > Będę miał SDI, co powinienem zrobić, aby czuc sie bezpiecznie?

    Ehhh po co ci Firewall wszyscy najlepsi hakerzy tego świata zaczną włamywać
    się do ciebie jak tylko 1 raz połączysz się z netem!!!!!!

    Człowieku pomyśl.......

    I...@w...pl
    GG:1008585
    ============================

  • 5. Data: 2002-06-14 10:25:20
    Od: "Jarp90" <j...@p...onet.pl>

    Hi !

    Użytkownik "ix1" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ehhh po co ci Firewall wszyscy najlepsi hakerzy tego świata zaczną
    włamywać
    > się do ciebie jak tylko 1 raz połączysz się z netem!!!!!!
    >
    > Człowieku pomyśl.......

    A co w firewallu złego ?
    Przeciez oprocz ochrony przed atakiem z zewntarz - dodatkowo moze
    chronic cie przed wysylaniem informacji o tobie przez roznego rodzaju
    szpiegi zainstalowane w programach...
    Ja tam nie lubie, jak jakas aplikacja laczy mi sie z nieznanym
    adresem bez pytania o zgode :PP
    I A propos firewalli programowych pod Winde - polecam
    Tiny Personal Firewalla - ma troche wieksze mozliwosci
    konfiguracyjne niz Zone Alarm (nie wersja Pro), chociaz moze
    nieco bardziej skomplikowany - dla zastosowan domowych
    jest darmowy.

    jarp90

  • 6. Data: 2002-06-14 14:42:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Jarp90" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konfiguracyjne niz Zone Alarm (nie wersja Pro), chociaz moze
    > nieco bardziej skomplikowany - dla zastosowan domowych

    Dziekuję za wszystkie konstruktywne podpowiedzi :-). Przepraszam, że od
    razu nie napisałem, ze chodzi o Windows 9x.

    BaLab

  • 7. Data: 2002-06-15 23:42:27
    Od: futszaK <f...@W...sitefinder.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002 17:34:18 +0000 (UTC), "BaLab" <b...@p...com>
    wrote:

    >Witam!
    >Będę miał SDI, co powinienem zrobić, aby czuc sie bezpiecznie?

    Broń Boże nie podłączaj sie do netu

    najlepsze zabezpiezenie przed atakami od strony sieci to nie laczyc
    sie z nia w ogole ;-)

    futszaK
    Uśmiechnij się, jutro będzie Lepper

  • 8. Data: 2002-06-17 11:34:50
    Od: DA_none <d...@e...webmedia.pl>

    Jarp90 <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    > szpiegi zainstalowane w programach...
    > Ja tam nie lubie, jak jakas aplikacja laczy mi sie z nieznanym
    takich programow sie po prostu nie uzywa,

    co do firewall'i w rekach osob nie majacych o nich pojecia temat rzeka
    ktory juz pewnei wszyscy przerabiali

    przestalem juz opdowiadac na listy z oskrazeniem o wlamanie bo ktos nie
    potrafi zrozumiec co mu program wyswietla .

> [...]
    > konfiguracyjne niz Zone Alarm (nie wersja Pro), chociaz moze
    > nieco bardziej skomplikowany - dla zastosowan domowych

    te wszystkie windowsowe firewalle blokuja np: REFERER'a co jest idityzmem

    > jarp90

    DA_none