  • 51. Data: 2015-09-01 11:29:10
    Temat: Re: Zrob to sam
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:ms3pvt$q1p$...@d...me...

    > a jak jest sobie pole na którym ktoś buduje centrum logistyczne to niech
    > sobie wzmocni drogę powiatową?

    To zależy czy gmina chce aby on tam to centrum wybudował - wtedy mu zrobi
    drogę i bocznicę i jeszcze zwolni z podatków.
    Ale jeśli to nie jest w interesie gminy to oczywiście tak - taki inwestor
    jak chce wybudować magazyn w tym konkretnym miejscu to sam zapłaci za drogę.

    Dla przykładu w Gliwicach w ostatnich latach dwa centra handlowe jako
    warunek działalności od miasta otrzymały nakaz wykonania skrzyżowań
    bezkolizyjnych na drogach krajowych i je zrobiły.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 52. Data: 2015-09-01 11:37:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 11:26, Ergie pisze:

    > Ile razy jeszcze mam odpowiedzieć?
    >
    > Jest most o nośności N. Szukam miejsca na garaż dla sprzętu mającego
    > nacisk 2N są dwie możliwości:
    >
    > 1. Stawiam garaż _rozsądnie_ po odpowiedniej stronie rzeki.
    > 2. Stawiam po drugiej stronie bo taką mam _zachciankę_ i troluję żeby
    > gmina _mi_ zwiększyła nośność.

    Ale co mnie interesują twoje sprawy? Mam je gdzieś. Dyskutujemy o innym
    przypadku:

    "Część wioski bowiem została odcięta od świata. W tym dwóch
    przedsiębiorców, którzy po drugiej stronie mają kilkudziesięciohektarowe
    pola wymagające codziennej opieki."

    A ty wyjeżdżasz z jakimiś argumentami z dupy o zachciankach.

    Jak dla mnie to nawet twoje jeżdżenie do pracy jest zachcianką -
    powinieneś siedzieć w domu bez internetu.

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2015-09-01 11:44:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >jako warunek działalności od miasta otrzymały nakaz wykonania
    >skrzyżowań bezkolizyjnych na drogach krajowych i je zrobiły.

    O podobnych rzeczach sie slyszy, ale ciekaw jestem jak to wyglada -
    inwestor, miasto i Generalna Dyrekcja - jak to dogadac.

    No chyba, ze DK na ulicach miasta, miasto sie jakos tam z GD dogada,
    inwestorowi dadza rachunek ...

    J.

  • 54. Data: 2015-09-01 14:56:56
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]

    > pola wymagające codziennej opieki."

    > A ty wyjeżdżasz z jakimiś argumentami z dupy o zachciankach.

    ROTFL

    nawet nie zauważyłeś że temat dyskusji się zmienił ale na wszelki wypadek
    się dopierdalasz - PiS - Przeproś i spierdalaj albo tylko spierdalaj!

    Żegnam!
    Ergie

  • 55. Data: 2015-09-01 15:02:53
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

> [...]
    > inwestor, miasto i Generalna Dyrekcja - jak to dogadac.

    > No chyba, ze DK na ulicach miasta, miasto sie jakos tam z GD dogada,

    Nie wiem, jak to w szczegółach wygląda (kto robił projekt i wykonywał prace
    ziemne). Jak chcesz to możesz poszukać na skyscrapercity słowa klucze to:
    "C.H. Arena" i "Auchan na rybnickiej".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 56. Data: 2015-09-01 15:15:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-01 o 14:56, Ergie pisze:

    > ROTFL
    >
    > nawet nie zauważyłeś że temat dyskusji się zmienił ale na wszelki
    > wypadek się dopierdalasz - PiS - Przeproś i spierdalaj albo tylko
    > spierdalaj!

    Wszystko zaczęło się od tego, że jakiś muł Ergie zaczął dyskusję "co
    prawda nie wiem, ale coś napiszę" ("czytałem [bardzo wątpliwe] ale nie
    wiem, czy to tego dotyczy") a potem próbuje każdego gwałcić, aby
    dyskutował z jego czytankami nie związanymi z tematem.

    Jeszcze raz - twoja niewiedza, lęki, czy błędne wyobrażenia nikogo nie
    interesują.

    Jeśli zatem jedynym dowodem na zachcianowość jest woja zaściankowość
    ("nie wiem, ale się wypowiem"), to rzeczywiście, możesz s. Przeprosin
    nie oczekuję.

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2015-09-01 22:35:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 1 Sep 2015 11:44:36 +0200, J.F. napisał(a):

    > O podobnych rzeczach sie slyszy, ale ciekaw jestem jak to wyglada -
    > inwestor, miasto i Generalna Dyrekcja - jak to dogadac.

    Ale w czym problem? Kwestia własności gruntów (gmina, skarb państwa,
    prywatne) i wydania zgody przez GDDKiA, a wcześniej jakiejś umowy między
    wszystkimi. Właściciel gruntu daje zgodę, inwestor robi projekt, urząd
    zatwierdza, inwestor wykonuje, urząd odbiera i gotowe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 58. Data: 2015-09-02 09:38:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

> [...]
    > wiem, czy to tego dotyczy") a potem próbuje każdego gwałcić, aby
    > dyskutował z jego czytankami nie związanymi z tematem.

    Drogie żałosne dziecię neostrady!

    Przeczytaj czym są grupy dyskusyjne. Temat nie jest dany raz na zawsze i
    każda wypowiedź może stworzyć nowy wątek. Jak się w tym gubisz to pozostań
    przy prostych formach jak fora tematyczne.

    Ty do dyskusji w tym pod-wątku dołączyłeś po tej wypowiedzi:

    Widzisz początkowe "Jak"? To teraz idź spytaj dorosłych czym jest zdanie
    warunkowe, ale jak już się dowiesz to nie pisz o tym na grupie. Inni to
    wiedzą.

    Nie zrozumiałeś prostego zdania warunkowego i przypierdoliłeś się bez sensu.
    Bywa. Ale po co w to brniesz i jeszcze usiłujesz obrażać rozmówce pisząc o
    zaściankowości?

    Dam Ci dobrą radę może teraz u kolegów będziesz miał "+10 do lansu" bo
    przypierdalanie się jest modne ale kiedyś jak dojrzejesz to będzie Ci wstyd.
    Po co Ci to? Przemyśl to.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 59. Data: 2015-09-02 11:37:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]
    >urząd
    >zatwierdza, inwestor wykonuje, urząd odbiera i gotowe.

    Gmina zawiera w umowie obowiazek przebudowania drogi, inwestor idzie
    do oddzialu GD, a tam pietrza trudnosci albo spozniaja odpowiedzi ...
    to sie nie moze dobrze skonczyc.

    Za to jak sie urzedy dogadaja miedzy soba, to pozostaje tylko
    zaplacic:
    http://www.mmwroclaw.pl/artykul/40-mln-na-remont-uli
    c-wokol-sky-tower,2886090,artgal,t,id,tm.html

    J.

  • 60. Data: 2015-09-02 12:30:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > ... nie, czasy Slodowego i czynow spolecznych sie skonczyly
    >
    > http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20150616/POWIAT23/150619592

    > W skrocie: Mieszkancy wsi sami naprawili sobie most.
    > Efekt: sa podejrzani.
    >
    > Choc prawde mowiac, w swietle roznych przepisow ... chyba dobrze
    > wladza robi.
    >
    > A swoja droga - kto mial zaplacic tych 30 tys, ze tak woleli
    > spolecznie ?

    Nastepny domorosly drogowiec:

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Zasypal-piask
    iem-dziury-w-jezdni-Zostal-ukarany-przez-sad,wid,178
    15105,wiadomosc.html

    Piasek mial atesty, ale lopata byla chyba bez certyfikatów. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba