  • 1. Data: 2015-08-24 02:34:55
    Temat: dawno mnie nie było
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Niby jedzie, a niby nie jedzie - sam nie wiem.

    https://www.youtube.com/watch?v=HErOkfjbOH4

    trzeba go dmuchnąć na 350KM i podnieść ciśnienie
    w skrzyni DSG - na 1 i 2 biegu trochę się ślizga.
    Przeprogramujemy - zobaczymy, czy lepiej pojedzie.

    A tak ogólnie: jak za te pieniądze, to zajebista zabawka.
    Nie da się tego porównać z 911 turbo, ale chleje dużo mniej,
    dźwięk ma całkiem fajny. Jak zrobię parę tysięcy km, to
    będzie wiadomo coś więcej.

  • 2. Data: 2015-08-28 23:49:34
    Temat: Re: dawno mnie nie było
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-08-24 o 02:34, megrims pisze:

    > trzeba go dmuchnąć na 350KM i podnieść ciśnienie
    > w skrzyni DSG - na 1 i 2 biegu trochę się ślizga.

    Te skrzynie DSG to mają klasyczne cierne sprzęgło?
    Ścierają je na potęgę?
    Czy może tak - jak wypada w automacie, czyli hydrokinetyczne?

    --
    MN

  • 3. Data: 2015-08-28 23:59:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marcin N wrote:

    > Te skrzynie DSG to mają klasyczne cierne sprzęgło?
    > Ścierają je na potęgę?
    > Czy może tak - jak wypada w automacie, czyli hydrokinetyczne?

    oczywiście, że cierne. ASO musi zarobić.
    DSG nie jest klasycznym automatem. To zautomatyzowany manual z 2
    sprzęgłami

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-08-29 07:10:45
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

> [...]
    > Nie da się tego porównać z 911 turbo, ale chleje dużo mniej,
    > dźwięk ma całkiem fajny. Jak zrobię parę tysięcy km, to

    Jakiś kryzys kolegę napadł?
    Z merola i prosiaka - do golfa?? (czy scirocco?)

  • 5. Data: 2015-09-06 22:53:21
    Od: megrims <m...@i...pl>

    On 2015-08-29 07:10, Scobowski wrote:

    > Jakiś kryzys kolegę napadł?
    > Z merola i prosiaka - do golfa?? (czy scirocco?)
    Kryzys to chyba mam permanentny od urodzenia.
    Po prostu jest pewna lista aut, które chciałem mieć/pojeździć
    dłużej niż tydzień. Na tej liście jest jakiś hot-hatch.
    Padło na Golf'a bo tani w porównaniu do A45AMG i chyba lepszy
    od Focus'a ST/Megane RS itp.

  • 6. Data: 2015-09-07 10:11:59
    Od: saparata <s...@g...com>

    W dniu 2015-09-06 o 22:53, megrims pisze:

> [...]
    > dłużej niż tydzień. Na tej liście jest jakiś hot-hatch.
    > Padło na Golf'a bo tani w porównaniu do A45AMG i chyba lepszy

    Kryzys pełną gębą, dsg i 4 s do 100, normalnie zwykłe tanie auto na
    dojazdy do Tesco.

  • 7. Data: 2015-09-07 10:15:37
    Od: saparata <s...@g...com>

> [...]
    > dłużej niż tydzień. Na tej liście jest jakiś hot-hatch.
    > Padło na Golf'a bo tani w porównaniu do A45AMG i chyba lepszy

    Co lepszego poza gwiazdą ma A45AMG i jaka różnica w cenie do tego "Tesco
    wozu" którym teraz jeździsz?

    Gdzie się podziało 911? Czy to na prawdę taki samochód co więcej stoi w
    warsztacie niż jeździ?

  • 8. Data: 2015-09-09 23:28:08
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (Ciach)

    > Co lepszego poza gwiazdą ma A45AMG i jaka różnica w cenie do tego "Tesco
    > wozu" którym teraz jeździsz?
    >
    > Gdzie się podziało 911? Czy to na prawdę taki samochód co więcej stoi w
    > warsztacie niż jeździ?

    A45 szybsze i chyba ładniejsze. R odbieram dopiero pod koniec
    września. Turbina lata. Przez równy rok zrobiłem 40kkm.
    To moje podstawowe auto. Bardzo dobrze mi się nim jeździ.
    Ale na zimę - trochę go szkoda. Na zimę będzie R.