  • 1. Data: 2017-03-25 20:27:38
    Temat: abs mrógajaca kontrolka yamaha fazer s2
    Od: zafirek <piotrsolski@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam wszystkich i proszę o poradę w związku z mrugającą kontrolką abs
    która zapala się po przekroczeniu prędkości 15 km na godzinę, ale gdy
    odpalam motor to się nie pali tylko jak przekroczę prędkość która
    opisywałem prędzej, czujnik sprawne

  • 2. Data: 2017-03-25 23:20:07
    Temat: Re: abs mrógajaca kontrolka yamaha fazer s2
    Od: N1 <n...@n...pl>

    Jedno z kół obraca się szybciej niż drugie :-)

  • 3. Data: 2017-03-26 11:23:51
    Temat: Re: abs mrĂłgajaca kontrolka yamaha fazer s2
    Od: zafirek <piotrsolski@_NOSPAM_wp.pl>

    N1 napisal

    > Jedno z kół obraca się szybciej niż drugie :-)
    Co jest przyczyna ze tak sie dzieję

  • 4. Data: 2017-03-26 12:10:56
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 11:23, zafirek pisze:
    > N1 napisal

    > Co jest przyczyna ze tak sie dzieję

    Padłem!

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 5. Data: 2017-03-26 13:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik zafirek piotrsolski@_NOSPAM_wp.pl ...

    > Co jest przyczyna ze tak sie dzieję

    Dokładnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 6. Data: 2017-03-26 14:32:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

    > Padłem!

    Dzieję swiata kaza przypuszczac ze jeszcze powstanięsz. ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 7. Data: 2017-03-27 22:34:20
    Od: N1 <n...@n...pl>

    W dniu 2017-03-26 o 11:23, zafirek pisze:
    > N1 napisal

    > Co jest przyczyna ze tak sie dzieję
    >
    > --

    Różnica w średnicy kół :-)

  • 8. Data: 2017-03-27 22:46:30
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 27.03.2017 o 22:34, N1 pisze:

    > Różnica w średnicy kół :-)

    nieprawda. Za szybko pedałuje i tylne koło dostaje uślizgu. Po prostu
    nie można tak cisnąć na pedały ;)

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 9. Data: 2017-03-27 23:33:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-03-27 o 22:46, Arni pisze:

    > nieprawda. Za szybko pedałuje i tylne koło dostaje uślizgu. Po prostu
    > nie można tak cisnąć na pedały ;)

    Nie wiem, po co ten kpiarski ton, bo właśnie napisałeś prawdę.
    Tylne koło potrafi pokonywać nawet 10% dłuższy dystans właśnie z tego
    powodu, że jest napędowe i doznaje mikrouślizgów cały czas.

    --
    MN

  • 10. Data: 2017-03-28 08:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Nie wiem, po co ten kpiarski ton, bo właśnie napisałeś prawdę.
    > Tylne koło potrafi pokonywać nawet 10% dłuższy dystans właśnie z tego
    > powodu, że jest napędowe i doznaje mikrouślizgów cały czas.

    Naprawde nie rozumiesz, skąd ten kpiarski ton?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby