  • Data: 2016-10-20 13:11:14
    Temat: akumulator 2,4 V
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prośba o pomoc w zidentyfikowaniu akumulatora
    Wyjęty z szczoteczki elektrycznej Braun (stracił ju pojemność)
    Wygląda jak 18650 z blaszkami ale jest krótszy
    fi 17 mm x 56 mm długości
    Z opisu wynikało tylko tyle że to Sanyo NiCd
    Na liście popularnych i niepopularnych typów akumulatorków
    http://www.all-battery.com/sizechart.aspx
    żaden z typów nie pasuje wymiarowo do niego

    Wykazał napięcie ponad dwa wolty więc "obrałem" go z folii i w środku
    znalazłem 2 połączone szeregowo blaszką akumulatorki noname "NiCd DB"

    Z wymiarów tych wewnętrznych ogniw wynika, że to rozmiar 2/3A
    Można je kupić i połączyć sobie samemu, ale może ktoś słyszał o takim
    gotowym zestawie w jednej "obudowie " z blaszkami może nawet taniej niż
    dwa osobne.