  • 21. Data: 2017-11-20 23:35:42
    Temat: Re: akumulator po p roku
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > a po przylocie z zagranicy nie lepiej taksiarza zawolac z kablami? ile to
    > kosztuje? 100 pln?

    20 zł

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2017-11-21 21:50:08
    Temat: Re: akumulator po pół roku
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 19 Nov 2017 23:09:24 +0100, PiteR napisał(a):

    > 12.22v wow!
    >
    > Ostatnie uruchomienie silnika początek czerwca 2017. Zdjęte klemy.
    > Akumulator w aucie (nie w domu). Nawet zapalił od pierwszego kopa
    > (1.6 benzyna).
    >
    > Topla czerwona 12v 66Ah
    >
    > http://akumulatory-online.pl/akumulator-topla-energy
    -12v-66ah-620a-en-p-536.html

    > Po tym optymistycznym akcencie zastanawiam się czy targać go na 3 piętro.
    > Waży 15kg. Obecnie mogę nosić tylko długopis. Musiałbym skołować pomoc.
    > Następny przylot do ojczyzny w marcu 2018.
    >
    > Wytrzyma? Nie zamarznie? Raczej nie powinien hmm?.
    > Co tam górale mówią o zimie?

    Jeśli go naładujesz (tzn. pojeździsz) i znowu zdejmiesz klemy to prawie nie
    robi mu różnicy na jak długo go zostawisz.
    Prawdę mówiąc w marcu masz większe szanse że go odpalisz niż jutro (bo
    pewnie w marcu bedzie cieplej) ;)

  • 23. Data: 2017-11-22 23:03:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Wiec ladowarka sloneczna to IMO fajny pomysl ... o ile ktos w garazu
    > nie parkuje :-)

    Faktycznie niezły pomysł.

    Pojezdziłem ze 200km, zrzuciłem przedłużacz z balkonu, podładowałem.
    Niech czeka na wiosnę. W styczniu resetuje się urlop to kto wie ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 24. Data: 2018-03-25 11:33:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** PiteR pisze tak:

> [...]
    > skołować pomoc. Następny przylot do ojczyzny w marcu 2018.
    >
    > Wytrzyma? Nie zamarznie? Raczej nie powinien hmm?.

    Jakby ktoś był ciekaw to od 20 listopada do wczoraj 25 marca 2018r
    napięcie 12.17v. Zdjęta klema. Zapalił było +4st C.

    Niestety pleśń na kierownicy i na pasie kierowcy. Gdzieś przecieka
    minimalnie słupek. Pod maską gryzoni brak. Zaspokoiłem nałóg,
    pojeździłem troche (174km), okna rozwalone na full.

    Nadal umiem jeździć hyhy ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer