  • 1. Data: 2011-04-11 11:53:28
    Temat: Tabunada 2011
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    wybiera się ktoś z Wawy...?
    Ja będę na Wa-Ma od czwartku i w pt rano z Dobrego Miasta pyrkamy razem
    z kumplem okolicznymi drogami na teren zlotu. W piątek doleci jeszcze
    jeden kumpel Trampkiem z Wawy i wieczorkiem dajemy w palnik, znaczy
    się... integrujemy... ;)

    Spotkam kogoś z Precla...?

    http://www.tabun.olsztyn.pl/index.php?show=tabunada-
    2009

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 2. Data: 2011-04-20 08:54:59
    Temat: Re: Tabunada 2011
    Od: falco <m...@w...pl>

    Siema,

    wróciliśmy i powiem krótko - wszyscy, którzy wymiękli mają czego żałować!!
    Tabunada, to żaden spęd "złych naszywkowców", to kapitalna impreza,
    ludzie z którymi wydurnialiśmy się podczas rockowych koncertów, wszystko
    bez sztucznej napinki, wręcz przeciwnie!!

    Nie wiem dokładnie ile, ale myślę, że było ok. 200 maszyn, więc nie było
    tłumów, których sam unikam, w sumie kilka Trampków, zabytków, przeważały
    oczywiście czopery, niektóre naprawdę wysmakowane. Swoją drogą za
    najładniejszy motocykl został wybrany model... Jawa 350 TS, co tylko
    pokazuje, z jakim jajem Tabun organizował zlot!! ;)

    Ośrodek świetny, wielka "stodoła" nad samym jeziorem gdzie były
    koncerty, dookoła kapitalne puste, kręte drogi z mnóstwem zakrętów,
    nowym asfaltem a w okolicznych lasach pełno tras na offa, którego też
    posmakowaliśmy... ;)

    Ba! kumpel na Virażce tak dawał czadu, że kopary nam opadały, pokonał
    całą trasę a nie było łatwo... ;) Ja zaliczyłem jedną "babkę piaskową",
    ale bez strat, za to banan nie schodził nam z gęby przez cały czas... ;)

    Jak dodam, że mieliśmy piękne słońce, choć 1 noc bardzo zimna (ogórkowa
    marasa rządzi!!), nakręciliśmy kilka stówek po okolicy (ja od czwartku),
    zimne piwko, smażona rybka a dookoła maszyny, które przykuwały oko i
    ucho, to czego chcieć więcej...

    Za rok jeśli tylko będę mógł, to jadę obowiązkowo!

    Z naszej grupy wyjechałem jako ostatni, po obowiązkowej jajecznicy na
    boczku a że to raptem 200 kilosków, to po 2,20 byłem na miejscu. Po
    drodze widziałem jak strzeliła opona w Tirze, ale na szczęście normalnie
    się zatrzymał, za to inny (przed Łomiankami) wylądował w rowie.

    P.S. Jeden z Organizatorów też lata Trampkiem! ;)
    Poniżej kilka galerii:
    https://picasaweb.google.com/MaciejFalkowskifalco/Ta
    bunada14170411#

    https://picasaweb.google.com/102517617493311367163/T
    abunada2011?authkey=Gv1sRgCJquydzv3_ObgAE#

    http://www.olsztyn24.com/galeria/1800-bdquotabunadar
    dquo-2011.html

    http://orientacja.pl/13384-46376,Tabunada-2011,0.htm

    I śmieszne ujęcie... ;)